Najnovije vesti iz auto industrije
Opel - Novi slogan, novi logo, početak nove ere za Opel
Objavljeno: 15.09.2009.
Počevši sa Sajmom automobila u Frankfurtu i svetskom premijerom nove Opel Astre – Opel je najavio uvođenje novog korporativnog identiteta prilagođavajući ga izgledu svojih proizvoda...
Novi “Blitz”, koji je uveden kao standard kod svih Opel automobila nakon lansiranja Insignije, od sada će biti deo ne samo komunikacije o novoj Astri, nego čitave Opel komunikacije. Pored toga, novi „Blitz“, koji uključuje brend ime Opel, sada ima i novi slogan:
Opel. Wir leben Autos.
"Wir leben Autos" je živi dokaz Opelovih osnovnih vrednosti i u budućnosti, i predstavlja jednostavnost nemačkog inženjerstva, izražava jaka osećanja i strasti koja utiče na sve što Opel radi.
"Wir" komunicira zajednički entuzijazam i pozitivan “možemo da učinimo” stav.
Opel ne samo da proizvodi automobile, već živi za automobile i reč “Leben” izražava visok nivo energije koji može da oseti svako ko je bio u dodiru sa Opelom.
Poslednje, ali ne i najmanje bitno, tvorci novog slogana veruju da će u budućnosti “Autos” značiti ljudima mnogo više nego sam prevoz. Opel automobili ne govore samo o vožnji nego su i neizostavan deo svakodnevnog života.
“Automobili su naša strast i naš osnovni posao 110 godina unazad. Sa našim novim identitetom brenda, eksplicitno pokazujemo da smo dobro pozicionirani za uspešnu budućnost.” - izjavio je Alain Visser potpedsednik Opela za prodaju, marketing i postprodaju.
Kombinujuci lična iskustva sa iskustvima potrošačima, Opel planira da i u buducnosti želje kupaca učini mobilnim.
Opel PR
Nakon prolećnog uvođenja na glavna evropska tržišta, Peugeot 3008 zabeležio je velike prodajne uspehe. Za šest meseci prodaje, Peugeot je dobio 50.000 porudžbina za model 3008, što je 15 % više od planirane prodaje Peugeota za navedeni period...
Kompanija Renault je obnovila ugovor sa našim poznatim glumcem Draganom Nikolićem, na period od godinu dana. Popularni Gaga sada vozi atraktivni model Renault Laguna Coupe crne boje, i sigurno smo da ćete ga sresti u gradu i da ćete ga prepoznati...
Kompanija General Motors objavila je poboljšanje poslovnih rezultata u trećem kvartalu ove godine. Bolje poslovne rezultate GM objašnjava novim proizvodima, ali i boljom prodajom na inostranim tržištima. Samo u Kini prodaja u trećem kvartalu je zabeležila povećanje od 6 %...
Prvi serijski elektromobil japanske kompanije Nissan, na prvi pogled izgleda kao konvencionalni hatchback. Ali, ispod karoserije modela Leaf krije se elektromotor i litijumske baterije velikog potencijala...
Predstavnici Mazde objavili su da je cilj ove japanske kompanije da zadrži trend smanjenja mase svojih automobila u budućnosti. U naredne dve godine, neki modeli Mazde mogli bi smršati za čak 100 kilograma...
Fiat je objavio prve oficijalne informacije o novoj generaciji kompaktnog vana Doblo. Nova generacija modela Doblo dolazi posle osam godina, sa potpuno novom platformom i atraktivnijim
dizajnom...
Dok se ljubitelji zimskih sportova raduju prvom snegu, a drugi ga čekaju nervozno, sada je pravo vreme za vozače da se pripreme za klizave, varljive puteve kakvi ih očekuju u hladnim mesecima koji su pred nama. Vozači treba da pripreme svoja kola i da počnu da razmišljaju o promeni načina vožnje...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot vozila za Srbiju, ljubiteljima Peugeot-a ponudila je model 206 Sedan 1,4 E sa 75 KS po izuzetno povoljnoj ceni već od 8.990 evra...
Krajem prošlog meseca u prostoru beogradskog Muzeja automobila, poznatijeg kao Moderna garaža, održana je proslava povodom 70 godina od nastanka ovog čuvenog brenda, svetskog lidera u hemijskim tretmanima održavanja vozila, kao i promocija novih programa i proizvoda Wynn’s...