Najnovije vesti iz auto industrije
Peugeot 206+ - facelift i plus pored imena
Objavljeno: 19.02.2009.
Marka Peugeot, glavni igrač na tržištu u kategoriji malih i srednjih automobila, svoj portflio proširuje sa modelom Peugeot 206+. Ovaj model je naslednik modela 206, koji od svog uvođenja, 1998. godine prodat u 6,5 miliona primeraka, što ga čini najuspešnijim modelom u istoriji kompanije Peugeot. Iako je ime ostalo isto, Peugeot 206+ donosi nam puno toga novog, najviše na polju dizajna...
Modernizovani 206+ trebao bi zadržato velike prodajne uspehe ovog popularnog automobila. Glavna izmena u odnosu na aktuelni model odnosi se na dinamičniji dizajn. Prednje svetlsone grupe, koje zadiru duboko u bokove, "pozajmljene" su od novijeg brata, modela 207. Sa Peugeotom 207, novi model 206+ deli i prednju masku i dizajn prednjeg branika, a na masci hladnjaka nalazi se veliki logo.
Pogled na zadnji deo automobila otkriva nam novi dizajn branika i sportskoju grafiku zadnjih svetlosnih grupa. Modernizaciju je prošao i enterijer, koji je detalje koji su razvijeni krajem 90-ih godina zamenjeni novim. Novu "dvestašesticu" Peugeot svrstava između modela 107, 1007 i 207 - a to znači tamo gde se nalazi i aktuelni model 206. Sada Peugeot u kategoriji malih kompaktnih modela ima 4 predstavnika: mali Peugeot 107, koncipiran kao mali gradski auto, zatim model 1007, sledi 207 kao moderni kompaktni hatchback, a tu je i model 206+.
Proizvodnja modela Peugeot 206+ realizovaće se u francuskom Mulhousu, a glavno tržište biće Evropa. Izbor motora čine dva benzinska: 1,1, snage 44 kW i 1.4, 55 kW. Turbodizele će zastupati 1.4 HDi (50 kW), koji se može pohvaliti sa emisijom CO2 od samo 110 g/km.
Goran Sarić - Automagazin
Hardcore verzija modela BMW M3 upravo stiže. U odnosu na "obični" BMW M3, automobil je smršao 190 kilograma (1490 kg), dobio je snažniji motor, tvrđe oslanjanje i snažnije kočnice. BMW je dodao i aerodinamičko krilo i zaštitni kavez sa FIA homologacijom...
Evropski ljubitelji automobila su u Berlinu dodelili Opel Astri njen prvi veliki trofej, jer je osvojila nagradu Goldene Lenkrad (Zlatni volan) u klasi kompaktnih vozila. To je najprestižnija nagrada koju dodeljuje Auto Bild magazines grupe Axel Springer. Ovogodišnji izbor je uključio čitaoce iz 26 evropskih zemalja, koji su predstavljali ukupno 40 miliona čitalaca...
Poznato je da Fiat već duže vremena razvija novu generaciju modela Doblo, a pred nama su i prve (ne)zvanične fotografije, koje su se pojavile na portalu
Wikimedia Commons. Novi Doblo je porastao 15 cm u dužinu, ima novi dizajn i unapređene motore...
Na sajmu automobila u Frankfurtu predstavljen je Mercedes-Benz E klasa karavan, koji se u ponudi karoserijskih verzija pridružuje četvorovratnom sedanu i kupeu. Nova karoserijska verzija E klase tehniku deli sa četvorovratnim sedanom...
Odluka američke kompanije General Motors da ne proda nemačku diviziju Opel, kanadskom proizvođaču automobila Magna International i ruskoj banci Sberbank, razljutila je političare u Nemačkoj i Rusiji. Nemačka sada traži vraćanje prelaznog kredita od milijardu i po eura, kojim je sprečila stečaj Opela, GM spreman da vrati...
Pred nama su prve špijunske fotografije modela Volkswagen Passat nove generacije, sa kodnom oznakom karoserije B7. Volkswagen Passat B7 na tržištu će se pojaviti najkasnije 2011. godine, a pred nama su nove informacije o platformi novog modela...
Od 4. novembra, u servisnoj mreži Grand Motorsa u Srbiji Fordov generalni uvoznik organizuje akciju pod sloganom „Ne dozvoliute da Vam auto padne u zimski san“, tokom koje se vlasnicima vozila ove marke nudi mogućnost besplatne provere tehničke „kondicije“ njihovih automobila...
Posle višemesečnih pregovora sa zainteresovanim stranama, vladama zemalja, sindikatima i vlastima evropske unije, misterija je završena. Upravni odbor kompanije General Motors, juče je potvrdio da odustaje od prodaje Opela kanadskom proizvođaču automobilskih komponenti, Magna International, ili bilo kome drugom...
Francuska kompanija Renault pružiće finansijsku pomoć najvećem ruskom proizvođaču automobila AvtoVAZ, u kojem kontroliše četvrtinu akcija. To je potvrdio i direktor u Renaultu, Patrick Pélata...