Alfa Romeo 4C je ‘Najbolji sportski automobil 2013’ po ‘El Economista’

Alfa Romeo 4C osvoji je nagradu za ‘Najbolji sportski automobil 2013’ u četvrtom izdanju takmičenja lista ‘El Economista’, španskog časopisa koje se bavi ekonomijom, što potvrđuje interesovanje ovog lista za svet automobila, koji je jedan od najvažnijih i najaktivnijih ekonomskih sektora.

Nagradu je primio Luka Napolitano, izvršni direktor za Španiju grupe Fiat, tokom otvaranja Sajma automobila u Barseloni.
Sa više od 50% osvojenih glasova, ‘kompaktni superautomobil’ je dobio nagradu od strane čitalaca lista ‘El Economista’, zahvaljujući kojima je zasenio prestižne konkurente kroz onlajn glasanje na veb-sajtu lista. Nagrada ‘Najbolji sportski automobil 2013’ je najnoviji vredan dodatak nizu nagrada za model koji još nije izbačen na tržište, ali je već našao mesto u srcima vozača širom sveta. Alfa Romeo 4C direktan je produžetak koncepta koji je začudio mnoge na Sajmu automobila u Ženevi 2011. godine, u toj meri da je osvojio tri prestižne nagrade: ‘AutoBild nagrada za dizajn’ (2011, Nemačka), ‘Nagrada za dizajn za koncepte automobila i prototipove’ (2012, Italija) i ‘Najuzbudljiviji auto 2013’ - ‘Koji auto?’ (2013, Velika Britanija).
Alfa Romeo 4C je nadahnut vekovnom tradicijom Alfa Romea i projektuje autentične vrednosti brenda u budućnost: italijanski stil, izvrsne performanse i konstrukcija, ponuda maksimalnog voznog zadovoljstva u potpunoj bezbednosti. Zaista, naziv '4C' odnosi se na vrhunsku sportsku tradiciju Alfa Romea: akronimi 8C i 6C tokom 1930-tih i 1940-tih izdvajali su automobile – i trkačke i one koji to nisu – koji su bili izvedeni sa moćnih '8 cilindara' i inovativnih '6 cilindara', potvrđujući izvedbom svog dizajna i konstrukcije cilj da se dostigne odnos težine i snage kao kod autentičnog superautomobila, sa manje od 4 kg/ks, ali uz fokusiranje ne samo na maksimalnu isporučenu snagu, već na ograničavanje težine kako bi se garantovala maksimalna agilnost i vrhunske performanse.

Konstruisan od strane inženjera Alfa Romea i proizveden u potpunosti u Maserati pogonu u Modeni, zanosni kupe sa dva sportska sedišta koristi tehnologije i materijale koji se naslanjaju na model 8C Competizione - ugljenik, aluminijum, pogon na zadnje točkove – i tehnologije iz poslednjih standardnih modela Alfa Romea koji su trenutno prisutni na tržištu, koji su u potpunosti izvedeni tako da u punoj meri unaprede sportsku pojavu novog automobila. Ovo potvrđuje novi 1750 Turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem i aluminijumskim blokom, sofisticirani "Alfa TCT" prenos sa dvostrukim suvim kvačilom i Alfin prepoznatljivi selektor, sa potpuno novim trkačkim režimom.
Dužina od oko 4 m i međuosovinsko rastojanje od kraće od 2,4 m: ove mere sa jedne strane naglašavaju kompaktna svojstva automobila, ujedno ističući njegovu agilnost sa druge. Pored toga, izvrsna dinamička svojstva modela Alfa Romeo 4C potvrđena su odnosom težine i snage od manje od 4 kg/ks; to je vrednost dostojna pravog ’superautomobila’. Ovo vozilo je Alfa od glave do pete. Njegova duša sportskog automobila daje jedinstven osećaj u vožnji, i na putu i na trkama, gde njegova brzina i transverzalno ubrzanje dolaze još više do izražaja.
Novi Alfa Romeo 4C biće u prodaji 2013. godine, obeležavajući povratak italijanskog brenda u SAD i uvodeći globalni plan rasta Alfa Romea.
FAS