Peugeot 3008 beleži velike prodajne uspehe

Nakon prolećnog uvođenja na glavna evropska tržišta, Peugeot 3008 zabeležio je velike prodajne uspehe. Za šest meseci prodaje, Peugeot je dobio 50.000 porudžbina za model 3008, što je 15 % više od planirane prodaje Peugeota za navedeni period...
Najzanimljivija tržišta za model Peugeot 3008 su Francuska, Španija, Nemačka, Holandija i Belgija. Početkom novembra meseca, automobil je uveden i na tržište velike Britanije. Sa gledišta nivoa opreme, čak 60 % kupaca preferiraju više nivoe opreme: Premium Pack i Féline. Motorizacija HDi FAP (1.6 i 2.0) predstavlja 75 % od ukupnog broja prodatih primeraka, pri čemu motor 1.6 HDi predstavlja 80 % tražnje dizel motora. Benzinski motori pokreću 25 % od ukupnog broja prodatih primeraka, pri čemu se motori 1.6 VTi i 1.6 THP prodaju u odnosu 55:45. Ukupna prodaja modela Peugeot 3008 prešla je brojku od 50.000 primeraka. Iz proizvodnog pogona u Sochauxu, čiji proizvodni kapaciteti su na maksimumu, dnevno izlazi 530 primeraka modela Peugeot 3008. U istoj fabrici se proizvodi i model 5008, čija dnevna produkcija iznosi 360 primeraka. Prodajni cilj Peugeota za model 3008, za 2010. godinu, je 90.000 primeraka, što je realno ostvariv cilj. Peugeot 3008 već je pridobio simpatije imanentnih evropskih medija: automobil je nominovan kao finalista "Car of the Year 2010", a već je ovenčan titulom "AUTO EUROPA 2010" u Italiji. Automagazin.rs