Opel Insignia - 170 hiljada porudžbina

Opel Insignia je model koji u potpunosti ispunjava očekivanja kompanije. U toku prve godine na tržištu, Opel je primio 170 hiljada porudžbina za model Insignia, a u pet zemalja Insignia je najprodavaniji model srednje klase. O uspehu modela Insignia govori i podatak da je Opel udvosručio svoj tržišni udeo u srednjoj klasi. Od januara do oktobra meseca tekuće godine, Insignia je osvojila 10,01 % evropskog automobilskog tržišta u srednjoj klasi...
Podsetimo, model Vectra je smao godinu dana ranije dostigla 4,75 % tržišta srednje klase. Kada iz statistike "eliminišemo" premium marke, tržišni udeo modela Insignia u srednjoj klasi iznosi 16,22 %. Ovo je najveći tržišni udeo Opela u u srednjoj klasi u poslednjihdeset godina. Poslednji put, Opel je imao ovako visok tržišni udeo u srednjoj klasi 1999. godine, kada je svetlost dana ugledala modernizovana Vectra B. Zapala je za oko dizajnerskim stručnjacima, impresionirala svojim inovacijama ljubitelje tehnologije i ubrzo postala najprodavaniji automobil među kupcima. Insignia - limuzina je broj jedan u Evropi u svojoj klasi. Za manje od godinu dana Opel Insignia osvojila je 24 nagrade i priznanja, počevši od naslova Evropskog automobila godine za 2009. Dobila je i titulu „najboljeg menadžerskog automobila“ u Velikoj Britaniji i Sloveniji, zatim „najboljeg porodičnog automobila“ u Irskoj i „najboljeg automobila za vozne parkove“ u Velikoj Britaniji, Austriji, Danskoj i Portugalu. Čak je dobila i priznanje za sigurnost u Španiji. Veliki deo ovog izvanrednog uspeha Insignia duguje svojoj novoj dizajnerskoj filozofiji prema kojoj „umetnička skulpturalnost susreće nemačku preciznost“. Ona je predstavljena upravo sa Insignijom i sada je prenesena na kompaktnu klasu. Biće prepoznatljiva kod nove generacije Astre koja će se premijerno prikazati iduće nedelje na Frankfurtskom sajmu automobila. Za veliki uspeh Insignia može da zahvali i celom nizu tehnoloških inovacija kao što je nova generacija AFL+ prednjih svetala, prednja kamera Opel Eye, podvožje FlexRide i ergonomska sedišta – sve su ove inovacije jednako impresionirale stručnu publiku i javnost. Neobičan izlazak na tržište – Insignia proglašena „Automobilom godine 2009.“ U novembru 2008. međunarodni panel sastavljen od 59 specijalizovanih novinara iz 23 zemlje dodelio je Insigniji cenjeni naslov „Evropskog automobila godine“. Ovom odlukom je žiri potvrdio Insignijino značenje prekretnice za Opel kao brend. „Mnogi članovi žirija hvalili su izgled automobila i njegov upečatljiv dizajn. Ali ovaj novi automobil iz klase srednje velikih vozila nudi više od elegancije i stila.“, zaključio je panel. Zahvaljujući svojim vrhunskim ocenama u kategoriji dizajna, sigurnosti, upravljanja i performansi, Insignia je nadmašila 37 konkurenata i osvojila ovaj naslov. Ali to je bio tek početak. Opelova nova dizajnerska filozofija nastavlja da dobija priznanje za priznanjem, uključujući „red dot nagradu za dizajn“ i „Auto Bildovu nagradu za dizajn“. Mark Adams, direktor Opelovog odelenja za dizajn, primio je nagradu „DESIGNBEST 2009” – a to su neke od najcenjenijih nagrada svoje vrste u stručnim krugovima! Rumunski časopis Auto Mondial takođe je bio impresioniran Insignijinom aerodinamičnom efikasnošću. Izražajan dizajn, ali i inovativne tehnologije Dve nezavisne britanske grupe proglasile su Insigniju „Menadžerskim automobilom godine“. Dancima se svidela Insignia ecoFLEX i njena ekonomična potrošnja od 5,2 litara na 100 km. Verzija Sports Tourer impresionirala je poljske kupce. Ove nagrade jasno ukazuju na činjenicu da su sve verzije Insignije dobile najviše ocene za privatnu i poslovnu upotrebu. Istovremeno su sve sudije i žiri primetili vrhunske tehnologije koje su Opelovi dizajneri i inženjeri ugradili u Insigniju. Opel Eye, inovativna prednja kamera koja prepoznaje saobraćajne znakove i obaveštava u slučaju napuštanja saobraćajne trake, osvojila je nagradu Plus X na najvećem evropskom takmičenju za tehnološke, sportske i ostale proizvode iz široke upotrebe. Žiri je bio toliko oduševljen kamerom Opel Eye da joj je dodelio „Pečat kvaliteta za inovacije“. Čak je i direktor Insignijine linije vozila, Andreas Haefele, nagrađen od strane automoto-magazina Automotive News sa nagradom „2009 Eurostar“ za kombinaciju razvoja proizvoda, dizajn i proizvodnju koji su „učinili novu Insigniju automobilom koji će svojim konkurentima preoteti kupce“. Dosadašnje nagrade Opel Insignije Evropski automobil godine Evropa AutoCar 2009 DESIGNBEST 2009 (Mark Adams) Evropa AUTOBEST 2009 Red dot nagrada za dizajn Nemačka red dot 2009 Auto der Vernunft Nemačka Super Illu/ Guter Rat 2009 Auto Bildova nagrada za dizajn Nemačka Auto Bild 2009 Gelber Engel Nemačka ADAC 2009 Automobil godine za vozne parkove Austrija Der Firmenwagen 2009 Klaxon Award Rusija Klaxon 2009 CROAUTO Hrvatska Auto Klub 2009 Auto Vot Rumunija Automarket 2009 Najbolji automobil Rumunija Auto Motor si Sport 2009 Aurel Persu Rumunija Auto Mondial 2009 Poslovni automobil godine 2009 Slovenija Finance 2009 Best Safety Choice Award Španija Centro Zaragoza 2009 Automobil godine za vozne parkove 2009 Portugal LeasePlan 2009 Porodični automobil godine Irska Car Buyers Guide 2009 Porodični automobil godine Irska Car Buyers Guide 2010 Menadžerski automobil godine Ujedinjeno Kraljevstvo Topgear.com 2008 Editor´s Choice Award Ujedinjeno Kraljevstvo Fleet World 2008 Menadžerski automobil godine Ujedinjeno Kraljevstvo Fleet Magazine 2009 Najbolji kompanijski automobil godine Danska Bilavisen and Business Denmark 2009 Auto Swiatova nagrada za dizajn Poljska Auto Swiat 2009 Testni automobil godine Mađarska Az Auto and Inforadio 2009 Eurostar 2009 (Andreas Haefele) Evropa Automotive News 2009 Automagazin.rs