Alfa Romeo Giulietta - prva fotografija i informacije

Nova Alfa Romeo, posle 10 godina u ponudi će naslediti model 147. Hatchback dužine 4,35 m stoji na međuosovinskom rastojanju dužine 2,63 metra, pokreću ga tri benzinska i tri dizel motora, a u ponudi će biti i dvolamelasti menjač DDCT...
Alfa Romeo Giulietta nastaviće aktuelni trend downsizinga zapremine motora, povećanja snage i smanjenja potrošnje i emisije štetnih materija. Osnovna motorizacija biće dobro poznati agregat zapremine 1.4 litra, koji razvija 120 konjskih snaga, uz prosečna potrošnju od samo 6,1 l/100 km. Slediće da 1.4 MultiAir Turbo, koji je debitovao na septembarskom sajmu automobila u Frankfurtu, u modelu MiTo. I pored snage od 170 KS, motor beleži prosečnu potrošnju od samo 5,7 l/100 km. Ponos italijanskog koncerna sigurno je agregat 1750 DI Turbo, koji je ove godine predstavljen u modelima 159, Brera i Spider. Pomenuti modeli imaju motor snage 200 konjskih snaga, dok će Giulietta Quadrifoglio Verde dobiti snažniju verziju ovog motora, koja razvija 234 konjske snage. Prosečna potrošnja ovog motora iznosi 7,5 l/100 km. Sva tri benzinska motora upareni su sa manuelnim šestostepenim menjačem, dok će 1.4 MultiAir Turbo dobiti i opcioni dvolamelasti menjač DDCT, sa suvim kvačilima. Dizel motore zastupaće 1.6 Multijet (105 KS i 4,3 l/100 km), uz dve verzije 2.0 Multijet motora. Slabija verzija razvija 140 KS i prosečno troši 4,7 l/100 km, a snažnija verzija na radilicu isporučuje 170 KS, uz prosečnu potrošnju od 4,8 l/100 km. Najsnažniji turbodizel motor može se dobiti i sa DDCT menjačem sa duplim kvačilom. U ponudi će biti nivoi opreme Progression i Distinctive. U osnovnoj opremi dobijaće se sistem Electronic Q2. U osnovnoj opremi može se dobiti i Alfa stilistički Junior Pack, a za više nivoe opreme, tu je Sport Pack i luksuzniji Sprint Pack. Giulietta je razvijena na koncernovoj platformi C-Evo, što je unapređena konstrukcija Fiata Bravo. Premijera modela Alfa Romeo Giulietta zakazana je za prolećni sajam u Ženevi, a prodaja kreće nedugo nakon predstavljanja. Podsetimo, nova Alfa Romeo trebala je da ponese ime grada Milana (Milano), ali zbog velikog protesta radnika ove fabrike, naziv je preimenovan u Giulietta. Alfini radnici u Milanu se protive da novi model dobije ime tog grada, a glavni razlog za to je činjenica da se fabrika u Milanu gasi nakon 99 godina rada. Automagazin.rs