AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Volvo FH sada i kao kamion iz serije „Važna je svaka kap“

Novi Volvo FH sada i kao kamion iz serije „Važna je svaka kap“

Kompanija Volvo Trucks trenutno sprovodi prodajnu kampanju za FH verziju na tržištu Srednja i istočna Evrope, u okviru koje je kamion iz serije „Važna je svaka kap“, iz potpuno nove, redizajnirane Volvo FH serije, na ponudi u specijalnom promotivnom paketu...

Osim kamiona, paket obuhvata niz najnovijih dodataka u opremi i uslugama kompanije Volvo, koje pomažu pri uštedi u potrošnji goriva, čime će se dodatno uvećati profitabilnost transportnih firmi. Nema sumnje da je ekonomična potrošnja goriva jedan od najvećih prioriteta za sve firme koje se bave transportom, a samim tim predstavlja i visok zahtev za kompanije koje isporučuju kamione.

Serija „Važna je svaka kap" nudi jedan od najekonomičnijih kamiona na tržištu - vozilo iz potpuno nove Volvo FH serije, napravljeno u skladu sa potrebama vozača i sa fokusom na povećanje profita transportne firme. Ponuda takođe uključuje brojne inovativne i prvi put viđene proizvode i usluge za unapređenje ekonomične potrošnje goriva koje pomažu klijentima da ostanu konkurentni i da imaju konstantnu kontrolu nad potrošnjom.

Nova, specijalna edicija FH kamiona sa konfiguracijom točkova 4x2, ima najefikasniju pogonsku grupu, što je, zajedno sa ostalom opremom i uslugama, stavlja na vodeću poziciju u smanjenju potrošnje goriva.

Paket za potrošnju goriva na dugim relacijama je još jedan deo ponude iz serije „Važna je svaka kap" i uključuje dodatne funkcije i usluge za uštedu goriva. Pomenimo samo neke koje će klijent naći među njima: I-See (uključujući I-Cruise) - softverski paket za I-Shift menjač pomoću kojeg se potrošnja goriva na brdovitom terenu može smanjiti do 5%, Saveti za gorivo (jednogodišnja pre-paid pretplata), Dynafleet usluga za gorivo i životnu sredinu (jednogodišnja pre-paid pretplata) i Obuka vozača za efikasnu vožnju (7 časova).

Planirano je da regionalna FH prodajna kampanja traje od marta do decembra 2013. godine i da se odvija uporedo sa akcijom The Drivers Fuel Challenge 2013 (Izazov za vozače: ekonomična potrošnja goriva), u organizaciji kompanije Volvo Trucks za tržište Srednja i istočna Evropa - takmičenjem organizovanim sa ciljem da se ukaže na važnost vozača u ekonomičnoj potrošnji goriva.

Obe aktivnosti integralni su deo kampanje „Važna je svaka kap", koju organizuje kompanija Volvo Trucks sa ciljem da pokaže kako se značajna ušteda u potrošnji goriva može postići relativno jednostavnim merama.

Novi Volvo FH sada i kao kamion iz serije „Važna je svaka kap“

Volvo Trucks Serbia

Porsche Cayenne Electric - prve

Porsche Cayenne Electric - prve "žive" FOTO iz Dubaija

Cayenne Electric predstavlja početak nove ere za Porsche. Kao potpuno električni SUV, spaja prepoznatljivi Porsche DNK sa pionirskom tehnologijom: do 850 kW (1.156 KS), ubrzanje 0 - 100 km/h za 2,5 sekunde, snagu punjenja do 400 kW⁴ i domet do 642 kilometra...

Holandija vratila Nexperiu Kinezima

Holandija vratila Nexperiu Kinezima

Posle nekoliko nedelja napetosti, Holandija je odustala od intervencije u upravljanju kompanijom Nexperia i vratila punu kontrolu nad kompanijom kineskim vlasnicima Wingtech Technology...

123456. . .1639
Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje