AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Novi Volvo FH sada i kao kamion iz serije „Važna je svaka kap“

Novi Volvo FH sada i kao kamion iz serije „Važna je svaka kap“

Kompanija Volvo Trucks trenutno sprovodi prodajnu kampanju za FH verziju na tržištu Srednja i istočna Evrope, u okviru koje je kamion iz serije „Važna je svaka kap“, iz potpuno nove, redizajnirane Volvo FH serije, na ponudi u specijalnom promotivnom paketu...

Osim kamiona, paket obuhvata niz najnovijih dodataka u opremi i uslugama kompanije Volvo, koje pomažu pri uštedi u potrošnji goriva, čime će se dodatno uvećati profitabilnost transportnih firmi. Nema sumnje da je ekonomična potrošnja goriva jedan od najvećih prioriteta za sve firme koje se bave transportom, a samim tim predstavlja i visok zahtev za kompanije koje isporučuju kamione.

Serija „Važna je svaka kap" nudi jedan od najekonomičnijih kamiona na tržištu - vozilo iz potpuno nove Volvo FH serije, napravljeno u skladu sa potrebama vozača i sa fokusom na povećanje profita transportne firme. Ponuda takođe uključuje brojne inovativne i prvi put viđene proizvode i usluge za unapređenje ekonomične potrošnje goriva koje pomažu klijentima da ostanu konkurentni i da imaju konstantnu kontrolu nad potrošnjom.

Nova, specijalna edicija FH kamiona sa konfiguracijom točkova 4x2, ima najefikasniju pogonsku grupu, što je, zajedno sa ostalom opremom i uslugama, stavlja na vodeću poziciju u smanjenju potrošnje goriva.

Paket za potrošnju goriva na dugim relacijama je još jedan deo ponude iz serije „Važna je svaka kap" i uključuje dodatne funkcije i usluge za uštedu goriva. Pomenimo samo neke koje će klijent naći među njima: I-See (uključujući I-Cruise) - softverski paket za I-Shift menjač pomoću kojeg se potrošnja goriva na brdovitom terenu može smanjiti do 5%, Saveti za gorivo (jednogodišnja pre-paid pretplata), Dynafleet usluga za gorivo i životnu sredinu (jednogodišnja pre-paid pretplata) i Obuka vozača za efikasnu vožnju (7 časova).

Planirano je da regionalna FH prodajna kampanja traje od marta do decembra 2013. godine i da se odvija uporedo sa akcijom The Drivers Fuel Challenge 2013 (Izazov za vozače: ekonomična potrošnja goriva), u organizaciji kompanije Volvo Trucks za tržište Srednja i istočna Evropa - takmičenjem organizovanim sa ciljem da se ukaže na važnost vozača u ekonomičnoj potrošnji goriva.

Obe aktivnosti integralni su deo kampanje „Važna je svaka kap", koju organizuje kompanija Volvo Trucks sa ciljem da pokaže kako se značajna ušteda u potrošnji goriva može postići relativno jednostavnim merama.

Novi Volvo FH sada i kao kamion iz serije „Važna je svaka kap“

Volvo Trucks Serbia

Japan na Rajni

Japan na Rajni

Dizeldorf, grad u zapadnoj Nemačkoj, dom je jedne od najvećih japanskih zajednica u Evropi. U vožnji novim modelom Mazda CX-80, Mazda Stories otkriva čari mesta koje je danas poznato kao „Mali Tokio na Rajni"...

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 proglašen je ukupnim pobednikom na izboru World Car Awards 2025. Na svečanoj dodeli nagrada World Car Awards, koja se održala u sklopu Međunarodnog sajma automobila u Njujorku, Kia EV3 osvojio je prestižnu titulu Svetskog automobila godine 2025...

123456. . .1622
BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje