Najnovije vesti iz auto industrije
Magic Night u salonu Citroen Vitro Group
Objavljeno: 18.12.2009.
Sinoć u prostoru Citroenovog prodajnog salona održan je modni happening MAGIC NIGHT. Gostima je predstavljena revija sa predlozima stylinga za novogodišnju noć, kao i predlozi poklona za najmilije. Organizator događaja je Babylon Stars a voditeljke i domaćini Ivana Stanković i Marija Kilibarda koje su ulepšale ovaj događaj svojim učešćem.
Citroen Vitro Group je i ove godine kao domaćin ustupio svoj prodajni salon.
Modne kuće i dizajneri koji su učestvovali su: modne kuće Balextra, Nesal, Allegra, Princess Konstantina i dizajnerka Vera Radanović. Balextra je predstavila elegantan styling sa dosta satena i šljokica, idealno za novogodišnju noć. Nesal je predstavio jeans casual varijantu, za one koji vole da se komotno oblače i za Novu Godinu. Takođe je i Allegra predstavila nešto opušteniji styling, ali i elegantnije modele. Vera Radanović je oduševila prisutne svojim haljinama, kao i uvek. One su idealan izbor za novogodišnju noć. I naravno, uz haljinu najbolje ide bunda, Princess Konstantina je predstavila veliki izbor ekskluzivnih bundi od raznih krzna.

Gosti su, osim u modi, mogli da uživaju u ukusnim vinima vinarija „Čoka“ i „Radovanović“, autentičnoj rakjiji šljivovici „Gegula“, „Gorkom listu“ i koktelima „Red Bull“. Učestvovali su još i: turistička agencija CMC, salon Beauty Queen, Hair Fashion Factory LAMI, Arcus. Atmosferu je podgrejao bend „JUNKERS“ hitovima domaćeg novog talasa.
Na događaju je bio veliki broj javnih ličnosti: kreatorka Verica Rakočević, pevačice Ilda Šaulić i Maja Marijana, glumci Ivan Bekjarev i Srna Lango, Igor Cukrov, Nikola Sajko i Ivana Nikodijević iz Operacije Trijunf, iz Surviver-a Luka Bajčetić, Aleksandar Bibi Bošković i Klemen, Filip Žmaher, Miss Svetlana, Miša Berić maneken... Takođe ambasador Turske, konzul ambasade Austrije i veliki broj ljudi iz sveta biznisa. Takođe političari Nebojša Stefanović – predsednik grad.odb. SNS i Ivan Bakić – šef izbornog štaba SNS Opštine Voždovac.
Generalno, atmosfera je bila odlična. Iako je bilo nevreme i štrajk taksista, gosti su se odazvali u velikom broju. Nakon revije je bio afterparty, bend je svirao, gosti uživali. Sve u svemu, uspešno veče.
Vitro Group
Kompanija Mercedes-Benz početkom sledeće godine na tržište će plasirati novu generaciju roadster modela SLK. Već na prvi pogled možemo zaključiti da će dizajn SLK modela biti inspirisan modelom SLS...
Krajem januara u Kini će biti predstavljen novi model Peugeot 408. Glavna tržišta za Peugeot 408 biće Kina i istočna Azija, ali verovatno će stići i u Evropu, gde će u portfoliu zauzeti mesto do Peugeota 407. Peugeot 408, posle deset godina, biće prvi model ove marke koji će se proizvoditi u Kini...
Pretpostavka efikasnog funkcionisanja tržišne ekonomije, jesu jednaki uslovi poslovanja za sve tržišne subjekte. To je i stav kompanije Vitro Group, generalnog uvoznika automobila marke Citroën za Srbiju. Dok je u Evropi Citroën u znaku komercijalne dinamike, u Srbiji je u periodu januar - novembar 2009. godine, Citroën prodao 979 vozila (tržišni udeo 2,45 %)...
U želji da vlasnicima vozila sva tri brenda koje prodaje, održava i popravlja maksimalno olakša zakazivanje servisnih usluga, Grand Motors od nedavno nudi mogućnost da se termin za dolazak u servisnu radionicu dogovori putem Interneta...
Porsche i Walter Röhrl su se dogovorili da sprovedu zanimljiv "eksperiment". Legendarni reli šampion sveta i test vozač, na slavnoj trci 24h Nürburgringa startovaće u potpuno serijskom automobilu, Porsche 911 GT3 RS, koji je opremljen bezbednosnom opremom...
Premijera novog kabrioleta marke Mercedes-Benz održana je u Dubaiju. U januaru će automobil biti predstavljen na Detroit Auto Show-u, a početkom marta Mercedes-Benz E klasa imaće evropsku premijeru na sajmu u Ženevi...
Nedavno je počeo sa radom novi Citroën prodajno-servisni centar, Vitro Group Podgorica, na adresi Cijevna bb. Ovaj poslovno-servisni objekat je prvi u Crnoj Gori i prvi u Evropi izgrađen po najnovijim Citroën-ovim standardima o vizuelnom identitetu...
Još pre nego što je Kijin novi model Venga, uopšte stigao na evropska tržišta, već je nagrađen sa jednim od najpriznatijih međunarodnih priznanja za dizajn. Prva Vengina nagrada je priznanje “iF” za industrijski dizajn, koje se vrednuje na osnovu brojnih kriterijuma kao što su završna obrada proizvoda, stepen inovacija i ekološka prihvatljivost proizvoda...
Ubeđen u rast potencijala ukrajinskog tržišta, Citroën je odlučio da pojača svoje komercijalno prisustvo u ovoj zemlji. Stvaranje, sa Peugeot brendom, Peugeot Citroën ukrajinske produžnice, koja je zadužena za uvoz vozila i rezervnih delova za obe marke, će produžiti obe prodajne mreže i omogućiti Citroën-u da iskoristi ohrabrujuće perspektive na ovom tržištu.