Najnovije vesti iz auto industrije
Citroën zauzima položaj u Ukrajini
Objavljeno: 17.12.2009.
Ubeđen u rast potencijala ukrajinskog tržišta, Citroën je odlučio da pojača svoje komercijalno prisustvo u ovoj zemlji. Stvaranje, sa Peugeot brendom, Peugeot Citroën ukrajinske produžnice, koja je zadužena za uvoz vozila i rezervnih delova za obe marke, će produžiti obe prodajne mreže i omogućiti Citroën-u da iskoristi ohrabrujuće perspektive na ovom tržištu.
Uprkos nedavnom padu na tržištu, koje je palo na 170.000 jedinica u 2009. godini u poređenju sa 650.000 u 2008. godini, PSA očekuje blagi rast u 2010. godini na dalje. Na svakih 1.000 stanovnika, postoje 140 vlasnika vozila (u poređenju sa 510 u Zapadnoj Evropi), što ukazuje na pravu mogućnost za rast, čak i u periodu ekonomske krize.
Od prvog semestra 2010. godine nadalje, Citroën Ukrajina će razviti sopstvenu komercijalu i marketing strategiju i prodajnu aktivnost. Finansijsko odeljenje i odeljenje za delove i servis će biti zajedničko za obe marke.
Sadašnji uvoznik, koji je doprineo pojavljivanju ove marke na tržištu, će nastaviti svoj posao do početka rada produžnice u aprilu 2010. On će nastaviti da radi kao distributer. Kvalitet i pokrivenost njegove mreže su pravi oslonac, koji će omogućiti da se nova struktura dobro razvija. Nove kancelarije su već izabrane u poslovnom centru u oblasti Moskovski Prospekt, i trebalo bi da budu u funkciji do januara 2010. godine.
Vitro Group PR
Kompanija Mercedes-Benz početkom sledeće godine na tržište će plasirati novu generaciju roadster modela SLK. Već na prvi pogled možemo zaključiti da će dizajn SLK modela biti inspirisan modelom SLS...
Krajem januara u Kini će biti predstavljen novi model Peugeot 408. Glavna tržišta za Peugeot 408 biće Kina i istočna Azija, ali verovatno će stići i u Evropu, gde će u portfoliu zauzeti mesto do Peugeota 407. Peugeot 408, posle deset godina, biće prvi model ove marke koji će se proizvoditi u Kini...
Pretpostavka efikasnog funkcionisanja tržišne ekonomije, jesu jednaki uslovi poslovanja za sve tržišne subjekte. To je i stav kompanije Vitro Group, generalnog uvoznika automobila marke Citroën za Srbiju. Dok je u Evropi Citroën u znaku komercijalne dinamike, u Srbiji je u periodu januar - novembar 2009. godine, Citroën prodao 979 vozila (tržišni udeo 2,45 %)...
U želji da vlasnicima vozila sva tri brenda koje prodaje, održava i popravlja maksimalno olakša zakazivanje servisnih usluga, Grand Motors od nedavno nudi mogućnost da se termin za dolazak u servisnu radionicu dogovori putem Interneta...
Sinoć u prostoru Citroenovog prodajnog salona održan je modni happening MAGIC NIGHT. Gostima je predstavljena revija sa predlozima stylinga za novogodišnju noć, kao i predlozi poklona za najmilije. Organizator događaja je Babylon Stars a voditeljke i domaćini Ivana Stanković i Marija Kilibarda koje su ulepšale ovaj događaj svojim učešćem.
Porsche i Walter Röhrl su se dogovorili da sprovedu zanimljiv "eksperiment". Legendarni reli šampion sveta i test vozač, na slavnoj trci 24h Nürburgringa startovaće u potpuno serijskom automobilu, Porsche 911 GT3 RS, koji je opremljen bezbednosnom opremom...
Premijera novog kabrioleta marke Mercedes-Benz održana je u Dubaiju. U januaru će automobil biti predstavljen na Detroit Auto Show-u, a početkom marta Mercedes-Benz E klasa imaće evropsku premijeru na sajmu u Ženevi...
Nedavno je počeo sa radom novi Citroën prodajno-servisni centar, Vitro Group Podgorica, na adresi Cijevna bb. Ovaj poslovno-servisni objekat je prvi u Crnoj Gori i prvi u Evropi izgrađen po najnovijim Citroën-ovim standardima o vizuelnom identitetu...
Još pre nego što je Kijin novi model Venga, uopšte stigao na evropska tržišta, već je nagrađen sa jednim od najpriznatijih međunarodnih priznanja za dizajn. Prva Vengina nagrada je priznanje “iF” za industrijski dizajn, koje se vrednuje na osnovu brojnih kriterijuma kao što su završna obrada proizvoda, stepen inovacija i ekološka prihvatljivost proizvoda...