2009 - godina post prodaje za marku RENAULT

Renault Nissan Srbija je filijala Renault-a koja je generalni uvoznik i distributer vozila i rezervnih delova marki Renault , Nissan i Dacia za teritoriju Republike Srbije. Renault Nissan Srbija je samim tim odgovorna za sve post prodajne aktivnosti I akcije sve tri marke...
Renault kao poznata marka koji vodi računa o bezbednosti, ekologiji i tehničkim inovacijama u trenutnoj ponudi ima 19 modela od kojih 12 modela ima maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost na Euro NCAP testu. Uzevši u obzir izazov koji je stigao iz Technocentra Renault-a, Renault Nissan Srbija mora da sledi sve standarde koje diktira nas principal. Opšta garancija na Renault vozilima je 2 godine, bez ograničenja pređenih kilometara. Laguna III, Vel Satis, Espace IV i Koleos imaju 3 godišnju opštu garanciju i/ili 150 000km. Garancija na boju karoserije i obojene delove je 3 godine, dok je garancija na koroziju 12 godina (izuzev Mastera-6god.) U ponudi je i mogućnost produžene garancije do 4 god. Opšta garancija na Dacia vozila je 3 god ili 100 000km i mogućnost produžene garancije do 5 god. Garancija na boju je 2god, na koroziju 6godina. Svi detaji i mogućnosti pružanja raznih usluga u toku trajanja garancije (zamensko vozilo, hotelski smeštaj, putne karte..) su napisani u servisno garantnim knižicama.

U ovoj kriznoj 2009. Godini, Renault je sve svoje snage usmerio na postprodaju, gde je najveća zelja bila da se marka što više približi kupcu i bude mu što više na usluzi. Evo šta sve pruža servisna mreža za Renault i Dacia vozila: • Renault i Dacia imaju 33 servisna centra širom Srbije ( www.renault.rs i www.dacia.rs ) • Svaki servis je opremljen svim opštim, specijanim i dijagnostičkim alatima i opremom po fabričkim normama • Visokokvalifikovani mehaničari-električari unutar svakog servisa koji uvek na raspolaganju imaju „Techline pomoć“ - komunikaciju sa filjalom i proizvođačem, što nam garantuje da neće postojati niti jedan automobil koji neće biti popravljem u maksimalnom roku od 45 dana. • Popravak i održavanje vozla je u skladu sa svim metodama i normama propisanim od strane Renault-a. • Dnevna isporuka delova (od poručivanja do ugradnje 2-3 dana za 90% rezervnih delova), što znači da naša mreža rezervne delove dobija dnevno sa centralnog lagera u Novom Mestu. • Kvalitet usluga u servisu po propisanim standardima i u skladu sa dobrim običajima Renault-a • Godinu dana garancije na sve rezervne delove (akumulatori 2god) i rad, kao i otklanjanje eventualne štete prouzrokovane tim kvarom ako je deo ugrađen u ovlašćenoj mreži. • Prodaja i ugradnja Motrio (podbrend rezervnih delova) i fabrički repariranih rezervnih delova u vozila van garantnog roka i u vozila drugih brendova sa garancijom novog dela i po znatno povoljnijim cenama • Mogućnost kupovine dodatne opreme homologirane od strane Renault-a („hands free“ uređaja, sedišta za decu, sportskih kompleta, audio-cd uređaja...) • Ugrađivanje i održavanje TNG uređaja u vozila koji su sertifikovani od strane države Srbije i od strane Renault-a • Prodaja i montaža pneumatika kao i dodatne sigurnosne opreme („šapa“ sistem i alarmi) • „Renault assistance“ (pomoc na putu 0-24h pozivom na besplatni br. tel. 0800 80 10 80 i +381 11 333 11 88. Neke od usluga „Renault assistance“ su: šlepovanja do najbližeg servisa, otklanjanje kvara na licu mesta, hotelski smeštaj, zamensko vozilo (detalji ovih usluga i mogućnosti su detaljno opisani u servisno garantnim knjižicama) • Služba odnosa sa strankama na besplatni br.tel. 0800 20 80 10 preko koga stranke mogu direktno da komuniciraju sa proizvođačem i iskažu svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo na bazi kojeg filijala dalje reaguje. • Mogućnost iznajmljivanja zamenskog vozila po pristupačnim cenama A od 1. Januara 2010 Renault Nissan Srbija priprema još novosti za svoje kupce a to je : • Sertifikovana limarsko-lakirerska mreža unutar mreže Renault-a, opremljena svom opremom i alatima po najnovijim standardima proizvođača i u skaldu sa svim bezbedonosnim i ekološkim normama EU • Visokokvalifikovani limar-farbar u svakoj sertifikovanoj radionici kao jedna od garancija reparacije automobila u stanje fabričkog kvaliteta i nivoa bezbednosti.

Školski centar Da bismo obezbedili potpuno zadovoljstvo uslugama koje pruža naša mreža, Renault Nissan Srbija je omogućio otvaranje novog Školskog centra u Beogradu u ulici Vojislava Ilića 145. Nastavno- edukativni centar Renault, Nissan i Dacia u Beogradu, sertifikovan od strane Renault Akademije, opremljen je najsavremenijom opremom i pedagoškim kadrom. To je jedan od ukupno 13 školskih centara Renault-a u svetu gde će se školovati mehaničari iz Srbije, Crne Gore, Makedonije, Bosne i Hercegovine i Kosova. Cilj je da svaki servis Renault-a u okruženju poseduje jednog elektromehaničara i jednog cotech-a. Ova školovanja su obavezna za našu mrežu, koja je u direktnom kontaktu sa klijentima čije je zadovoljstvo nama na prvom mestu. Ipak moramo malo da pojasnimo način poslovanja, Renault ima dve glavne ustanove Tecnocentar i Renault academy. Technocentar je zadužen za sve inovacije i tehnološke pomake dok Renault Academy preuzima celu post prodaju i sva pitanja održavanja posle isporuke automobila. Renault Academy je ta koja priprema u celosti post prodajno servisne metode kao i pedagoško tehničku podršku tehničara u servisima. Renault Academy je naložila otvaranje školskog centra u Srbiji 2006 godine u dvorištu lokalnog koncesionara u Novom Sadu. U međuvremenu se tržište kao i potrebe u Srbiji promenile te se naš školski centar sa 240m2 iz Novog Sada preselio u 400m2 u Beograd.

Danas se ovde školuju mehaničari, elektromehaničari, prijemnici, deo prodaje i naravno cotech stručnjaci. Pored kadra za školovanje u školskom centru (Nenad Pumpalović), nalazi se i kadar za pružanje ekspertske tehničke podrške ka mreži (Sladjan Krstevski). Renault Nissan Srbija je otišla još korak dalje, organizovanjem i Službe za odnose sa strankama koja izlazi u susret kada zahtevi klijenata prevazilaze mogućnosti tehničke službe. U 2010. Godini, tehnička služba RNS ulazi u saradnju sa srednjim tehničkim školama, pomažući pri opremanju radionica dodeljujući alate, opremu i dokumentaciju, školovanjem profesora i učenika a za uzvrat dobijanjem već pripremljene učenike na Renault metode, spremne za početak rada u Renault mreži. Pored već gore spomenutog, od 2010. Će se po istim metodama i principima školovati Nissan mehaničari kako bi i Nissan obezbedio jednak kvalitet usluga.

Tekst:Renault Nissan Srbija PR Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal