Najnovije vesti iz auto industrije
Bugatti Type A - Luksuzno penkalo
Objavljeno: 30.01.2010.
Vlasnici automobila marke Bugatti sigurno nemaju previše pismenih prepiski, ali na raspolaganju će imati luksuzno penkalo marke Ferrari da Varese. Ne, nije to što mislite. Kompanija, koja pri izradi svojih produkata koristi zlato, srebro i drago kamenje, nema ništa zajedničko sa proizvođačem automobila iz Maranella...
Porodičnu firma Ferrari da Varese osnovao je Mario Ferrari, a sada je uspešno vodi njegov sin Ivan. Proizvođač luksuznih olovki nalazi se u malom mestu Varese, severno od Milana, između jezera Lago Maggiore i Lago di Como. Proizvođač ekskluzivnih olovki odlučio je da vlasnicima automobila marke Bugatti ponudi atraktivano i skupoceno penkalo.
Dizajn penkala pod imenom Bugatti Type A potpisao je Luigi Trenti. Za njegovu proizvodnju korišćen je aluminijum, nikal, čisto srebro, paladijum, i na kraju platina, koja je penkalu obezbedila savršeni sjaj. Deo pera izrađen je od radijuma i 18-karatnog zlata, a za centralni deo pera korišćeno je safirno staklo. Reljefni logo Bugatti nalazi se na vrhu penkala.
Penkalo Bugatti Type A meri dužinu od 16 centimetara, i teži 95 grama. Ferrari da Varese ovaj model će proizvesti u dve serije po 499 primeraka. Cena jednog primerka iznosi 15.000 američkih dolara.
Automagazin.rs
Tokom 2009. godine, Chevrolet je prodao 425.874 vozila u čitavoj Evropi dostigavši tržišni udeo od 2,3% (2008: 506.433; 2,3 odsto). Chevrolet je nadmašio industriju u Zapadnoj Evropi zabeleživši porast broja novoregistrovanih vozila od gotovo 15% u odnosu na 2008. godinu (sa 148.868 na 170.591 vozila).
Između osnovne motorizacije modela Škoda Yeti, agregata 1.4 TSI (77 kW) i najsnažnije verzije 1.8 TSI (118 kW), postoji veliki jaz. I to će se promeniti. Nova tehnika ispod haube modela Škoda Yeti u narednim mesecima biće četvorocilindrični 1.4 TSI motor, poznat iz modelu Octavia...
Mazda proslavlja dvadeset godina uspeha popularnog roudstera svetskom premijerom posebne edicije modela MX-5, koja će biti predstavljena u Ženevi u martu. Ovaj model će biti proizveden u ograničenom broju od 2000 jedinica i biće dostupan samo u Evropi, a sve ljubitelje sportskih modela podsetiće na posebnost vožnje pod otvorenim nebom...
Kompanija Porsche objavila je prodajne rezultate za prvu polovinu fiskalne godine 2009/2010 (avgust 2009 do januar 2010). U pomenutom periodu, prestižni proizvođač je prodao 33.200 automobila, što predstavlja pad prodaje od 3,3 % u odnosu na isti period prošle godine...
Namačka marka sa latinsko-američkim nazivom Artega, od sada je u vlasništvu meksičke investicione kompanije Tresalia Capital, koja je jedan od vlasnika meksičke pivare Modelo. Sigurno je većina čula za njihov slavni produkt, pivo Corona. Artega će krenuti stazama uspeha ovog brenda...
Pri kupovini novog automobila marke Škoda, najomiljenija boja bila je crvena. Boja "Crvena Corrida" osvojila je najveću popularnost ispred "Bež Capuccino", "Srebrne Brilliant" i "Crna Magic" sa perl efektom. Za uspeh boje "Crvena Corrida", najviše su zaslužni vlasnici modela Fabia...
Za sve one kojima VW Golf VI nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi i nove felne...
Složićemo se da je vožnja modela Mercedes-Benz SLS u papučama potpuna besmislica. Ukoliko želite da se poigrate sa svojim supersportskim ljubimcem, potrebna Vam je i odgovarajuća obuća. S obzirom da ste bogati, i da se visok imidž podrazumeva, Santoni cipele za vožnju su pravi izbor...
Pored proizvodnje kvalitetnih putničkih automobila, dostavnih vozila, crossover-a i SUV modela, nemački proizvođač Volkswagen poznat je po veoma atraktivnom marketingu. Promo-video najsnažnijeg Volkswagen Passata spaja realni video snimak i atraktivnu komjutersku animaciju, koja nam pokazuje da je Passat R36 brži od strele...