Renault ima novi slogan “Drive the change“

Automobilska kompanija Renault ima novi slogan: „Drive the change“. Ovaj motiv u potpunosti odražava vrednosti marke i otkriva ambicije kompanije Renault ka inovativnoj i humanoj kompaniji, koja želi da postane pionir u oblasti mobilnosti za sve...
Kompanija Renault, broj jedan među francuskim proizvođačima automobila, ima više od 110 godina iskustva u oblasti inovacija, svojim kupcima nudi napredne, visokokvalitetne proizvode i službe, koji su atraktivni, dostupni i pažljivi prema životnoj okolini. Novi motiv Renaulta odražava visoke vrednosti kulture kompanije: entuzijazam, inovacije, humanost, i najavljuje novi put u oblasti dizajna i korišćenja automobila. - Prekretnica u dizajnu i korišćenju automobila Prema tvrdnjama Međunarodne agencije za energiju, emisija CO2 će do 2050. godine biti udvostručena. U 2010. godini će na putevima celog sveta biti oko 1 milijarda automobila, a podsećamo da je 1956. godine taj broj iznosio oko 100 miliona. Renault je prihvatio izazaov za unapređenje postojeće tehnologije novim motorima, koji će biti odgovorni prema životnoj okolini, kao i pokretanje naprednog programa "Nulte emisije". Deo ovog projekta je prezentacija četiri koncepta elektromobila, na sajmu automobila u Frankfurtu. Program "Nulte emisije", koja će biti uvedena 2011. godine, podrazumeva i početak proizvodnje elektromobila krajem 2010. godine. Prvi električni Renault automobil biće Fluence Z.E. Podsetimo, Renault zajedno sa Nissanom ima cilj da postane globalni lider u oblasti masovnih električnih automobila. Četiri koncept elektromobila: Twizy Z.E. Koncept: 100% električan, 100% praktičan i 100% inovativan Twizy Z.E. predstavlja odgovor kompanije na urbanu mobilnost – ovaj model nudi vozaču i putnicima potpunu udobnost transporta, ali ovog puta, bez ispuštanja CO2. Ovaj model je kompaktan, interesantan i praktičan, sve što je vozačima potrebno u gradskoj vožnji. Snagu daje električni motor od 15 kW sa 70Nm obrta. Zoe Z.E. Koncept: 0-emisija i perfektna udobnost u vožnji Zoe Z.E. je dokaz da i potpuno električni automobili mogu imati prijatan i perfektan izgled. Specijalni krov ovog koncepta optimizuje upravljanje kontrolnim sistemom klime za razvijanje prijatne unutrašnjosti, dok se ambijent može prilagođavati putnicima. Ovaj model bi trebalo da se pojavi 2012. godine, a predstavljaće odličan ultra-sladak gradski kupe. Fluence Z.E. Koncept: atraktivan, prostran porodični automobil Fluence Z.E. Koncept predstavlja odgovor na napore drugih kompanija u cilju proizvodnje porodičnog automobila koji ima ''nultu emisiju gasova''. Fluence bi prvi trebalo da se pojavi 2011. godine i biće potpuno električni automobil sa dometom od 160 km sa jednim punjenjem baterije. Baterija će moći da se puni na tri načina: standardnim punjenjem (između četiri i osam časova), brzim punjenjem (20 minuta) ili ultra-brzim punjenjem (tri minuta) pomoću Quickdrop sistema za zamenu baterija u automobilima. Kangoo Z.E. Koncept Kangoo Z.E. Koncept baziran je na modelu Renault Kangoo i donosi zero-emission rešenje za poslovno korišćenje Renaultovih automobila. Kangoo Z.E. će pokretati električni motor od 70 kW sa 226Nm obrtnog momenta, zajedno sa litijum-jonskom baterijom. Potrošnja energije je minimizirana putem odličnih rešenja u dizajnu, ali i različitim rešenjima optimizacije energije, bez neophodnog i čestog smanjenja komfora. (Economy.rs, 17. septembar 2009) - Više od 110 godina inovacija za ljude Od svojih početaka, 1898. godine, do danas je Renault proizveo nekoliko revolucionarnih produkata i usluga: - 1898. godine Louis Renault je uveo dve glavne inovacije za buduće automobile: univerzalno spojen menjač i stepeni prenosa sa direktnom kontrolom. Već 1902. godine Renault je registrovao patent sistem predsabijanja vazduha, koji je kasnije doveo do pojave turbopunjača. - Uvođenje četiri konceta 1946. godine postali su simbol dvozapreminskog koncepta. Sledeću senzaciju donelo je predstavljanje modela Renault 4, 1961. godine, označenom kao "voiture a vivre" (auto za život), kojeg je nasledio Renault 5, kao gradski automobil 1972. godine. Modelom Espace, koji je kao koncept MPV automobila predstavljen 1984. godine, nakon kojeg je kao prvi kompaktni minivav predstavljen Renault Scenic (12 godina kasnije). Ova dva automobila u potpunosti su promenili pogled kupaca na porodični automobil. 1993. godine Renault je malim modelom Twingo predstavio atraktivnu alternativu za klasične automobile. Od 2004. godine Renualt je posredstvom svoje serije "Entry" (Logan i Sandero) predstavio radikalno smanjenje automobilske potrošnje. - 2008. godine Renault je postao jedan od najboljih automobilskih proizvođača, sa gledišta potrošnje goriva i emisije CO2. Posredstvom svog programa Renault eco2, francuska kompanija je pod svoju kontrolu stavila celi fazu, od proizvodnje automobila sve do kraja reciklaže. - Renault je postavio nove standarde u oblasti bezbednosti, zahvaljujući najvišim ocenama na crash testovima Euro NCAP, počevši od modela Laguna II, iz 2001. godine. VIDEO - Renault "Drive the Change"