Najnovije vesti iz auto industrije
Najomiljenije boje novih vozila Škoda u 2009. godini
Objavljeno: 01.02.2010.
Pri kupovini novog automobila marke Škoda, najomiljenija boja bila je crvena. Boja "Crvena Corrida" osvojila je najveću popularnost ispred "Bež Capuccino", "Srebrne Brilliant" i "Crna Magic" sa perl efektom. Za uspeh boje "Crvena Corrida", najviše su zaslužni vlasnici modela Fabia...
Nihov izbor potvrđuje da su to dinamični i energični ljudi. Crvena boja je stimulišuća, uzbudljiva i privlači pažnju. Ona pojačava ukus, podiže samopouzdanje, ali i obezbeđuje zaštitu od straha i zebnje. Bež tonovi doživljavaju se kao vanvremenski i jednostavni. Dokaz je i interesovanje za "Bež Capuccino" boju, kojoj su prednost dali kupci modela Roomster, Octavia Tour i Yeti.
Treća najomiljenija boja pri kupovini novog automobila marke Škoda prošle godine bila je "Srebrna Brilliant". Izbor ove boje bio je tipičan za kupce modela Octavia, a ova boja je pridobila puno vlasnika modela Fabia, Octavia Tour i Roomster. Srebrna boja je boja tehnologije i inovacije. Grupa najpopularnijih boja završava se "Crnom Magic" sa perl efektom. Crna boja simboliše snagu, ističe i eleganciju i neguju klasiku. Zanimljivo je da su ovu boju najviše birali kupci modela Superb.
Automagazin.rs
Pred nama je još jedna "ljuta papričica". Citroën će na sajmu automobila u Ženevi predstaviti model DS3 Racing. Tako nosi oficijelni naziv "nabildovana" verzija stilskog hatchback modela, ispod čije haube diše turbo-benzinski motor 1.6 THP, koji razvija snagu od 210 KS...
Automobilska kompanija sa četiri prstena u logu, predstavila je novi video sa detaljima najmanjeg hatchback modela u ponudi, Audi A1, koji će biti predstavljen na sajmu automobila u Ženevi. I najnoviji video ima doikumentarni karaktere, a ovoga puta tema je bila ventilacioni sistem...
GM je povećao vlastite, interne kapacitete za razvoj električnih vozila postavši prvi veliki američki proizvođač automobila koji će konstruisati i proizvoditi električne motore – ključnu tehnologiju za vozila na hibridni i električni pogon...
Tokom 2009. godine, Chevrolet je prodao 425.874 vozila u čitavoj Evropi dostigavši tržišni udeo od 2,3% (2008: 506.433; 2,3 odsto). Chevrolet je nadmašio industriju u Zapadnoj Evropi zabeleživši porast broja novoregistrovanih vozila od gotovo 15% u odnosu na 2008. godinu (sa 148.868 na 170.591 vozila).
Između osnovne motorizacije modela Škoda Yeti, agregata 1.4 TSI (77 kW) i najsnažnije verzije 1.8 TSI (118 kW), postoji veliki jaz. I to će se promeniti. Nova tehnika ispod haube modela Škoda Yeti u narednim mesecima biće četvorocilindrični 1.4 TSI motor, poznat iz modelu Octavia...
Mazda proslavlja dvadeset godina uspeha popularnog roudstera svetskom premijerom posebne edicije modela MX-5, koja će biti predstavljena u Ženevi u martu. Ovaj model će biti proizveden u ograničenom broju od 2000 jedinica i biće dostupan samo u Evropi, a sve ljubitelje sportskih modela podsetiće na posebnost vožnje pod otvorenim nebom...
Kompanija Porsche objavila je prodajne rezultate za prvu polovinu fiskalne godine 2009/2010 (avgust 2009 do januar 2010). U pomenutom periodu, prestižni proizvođač je prodao 33.200 automobila, što predstavlja pad prodaje od 3,3 % u odnosu na isti period prošle godine...
Namačka marka sa latinsko-američkim nazivom Artega, od sada je u vlasništvu meksičke investicione kompanije Tresalia Capital, koja je jedan od vlasnika meksičke pivare Modelo. Sigurno je većina čula za njihov slavni produkt, pivo Corona. Artega će krenuti stazama uspeha ovog brenda...
Za sve one kojima VW Golf VI nije dovoljno atraktivan i agresivan, tjuner Caractere pripremio je specijalni optički tjuning paket: prednji branik sa spojlerom, zadnji branik sa velikim difuzorom, pragovi i nove felne...