Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica

Na koji način je najbolje prezentovati pneuamtike? Naravno, na specijalno modifikovanom automobilu. Italijanski proizvođač pneumatika Marangoni, predstavio je novi automobil, ali i atraktivne crvene pneumatike...

Pogledajte vest Test: Toyota GT86 - Koga je briga za konjske snage!
Iskreno, marku Marangoni ne prepoznajemo toliko po njenim proizvodima, o kojima skoro da ne znamo ništa. Ali, jedno je sigurno - pažnju na sebe, ova kompanija privlači zanimljivim modifikacijama automobila, koje tradicionalno predstavlja na Essen Motor Show. Možda se sežate modela Fiat 500 Super TRC, Alfa Romeo M430 ili Marangoni 370 Z-Hydro. Svoj najnoviji automobil, Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni, predstavila je na aktuelnom sajmu automobila u Ženevi.
Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni dobila je veoma atraktivan bodykit, začinjen sa atraktivnim crvenim pneumaticima Marangoni M-Power EvoRed. Karoserija modela Toyota GT86 pretrpela je velike promene, kao i pogonski sistem. Snaga agregata je povećana za 20 KS, na maksimalnih 220 KS, pre svega zahvaljujući korišćenju amonijaka, kao goriva za pokretanje.

Pogledajte vest Alfa Romeo Giulietta Marangoni G430.
Amonijak (NH3) je veoma toksičan gas, ali prema količini proizvodnje i veoma produkovan gas. Upotreba amonijaka u motorima sa unutrašnjim sagorevanjem nije ništa novo, jer je korišćen i tokom II svetskog rata za pogon vozila, ali i kao raketno gorivo. Iako ne produkuje toliko energije kao konvencionalna goriva, ističe se odstustvom čađi tokom sagorevanja i svojom niskom cenom.

Pogledajte vest Marangoni Evoque HFI-R: anđeo u crvenim cipelama.
Pogonski sistem ovog automobila je opremljen sisistemom Bigas International NH3, koji za pogon koristi amonijak, koji se nalazi u posebnom rezervoaru. Toyota GT86-R Eco Explorer uz pomoć jednog rezervoara zapremine 30 litara, može da pređe oko 180 kilometara. Do 2.800 o/min, motor radi na amonijak, a preko ove granice, automatski prelazi na korišćenje benzina, što znači da u gradskim uslovima najviše koristi amonijak.

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni i na prvi pogled se ističe sa nekoliko stilskih detalja, za koje je bila zadužena kompanija TRC Italia. Pored crvenih Marangoni pneumatika, obuvenih na felne prečnika 19 inča, pažnju privlače i novi branici, pragovi i zadnji difuzor. Enterijer je dobio nova sportska sedišta marke Sparco, detalje od karbona i ručicu menjača specifičnog izgleda.
Foto




Automagazin.rs