AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica

Na koji način je najbolje prezentovati pneuamtike? Naravno, na specijalno modifikovanom automobilu. Italijanski proizvođač pneumatika Marangoni, predstavio je novi automobil, ali i atraktivne crvene pneumatike...

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica

Pogledajte vest Test: Toyota GT86 - Koga je briga za konjske snage!

 

Iskreno, marku Marangoni ne prepoznajemo toliko po njenim proizvodima, o kojima skoro da ne znamo ništa. Ali, jedno je sigurno - pažnju na sebe, ova kompanija privlači zanimljivim modifikacijama automobila, koje tradicionalno predstavlja na Essen Motor Show. Možda se sežate modela Fiat 500 Super TRC, Alfa Romeo M430 ili Marangoni 370 Z-Hydro. Svoj najnoviji automobil, Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni, predstavila je na aktuelnom sajmu automobila u Ženevi.

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni dobila je veoma atraktivan bodykit, začinjen sa atraktivnim crvenim pneumaticima Marangoni M-Power EvoRed. Karoserija modela Toyota GT86 pretrpela je velike promene, kao i pogonski sistem. Snaga agregata je povećana za 20 KS, na maksimalnih 220 KS, pre svega zahvaljujući korišćenju amonijaka, kao goriva za pokretanje.

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica

Pogledajte vest Alfa Romeo Giulietta Marangoni G430.

 

Amonijak (NH3) je veoma toksičan gas, ali prema količini proizvodnje i veoma produkovan gas. Upotreba amonijaka u motorima sa unutrašnjim sagorevanjem nije ništa novo, jer je korišćen i tokom II svetskog rata za pogon vozila, ali i kao raketno gorivo. Iako ne produkuje toliko energije kao konvencionalna goriva, ističe se odstustvom čađi tokom sagorevanja i svojom niskom cenom.

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica

Pogledajte vest Marangoni Evoque HFI-R: anđeo u crvenim cipelama.

 

Pogonski sistem ovog automobila je opremljen sisistemom Bigas International NH3, koji za pogon koristi amonijak, koji se nalazi u posebnom rezervoaru. Toyota GT86-R Eco Explorer uz pomoć jednog rezervoara zapremine 30 litara, može da pređe oko 180 kilometara. Do 2.800 o/min, motor radi na amonijak, a preko ove granice, automatski prelazi na korišćenje benzina, što znači da u gradskim uslovima najviše koristi amonijak.

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni i na prvi pogled se ističe sa nekoliko stilskih detalja, za koje je bila zadužena kompanija TRC Italia. Pored crvenih Marangoni pneumatika, obuvenih na felne prečnika 19 inča, pažnju privlače i novi branici, pragovi i zadnji difuzor. Enterijer je dobio nova sportska sedišta marke Sparco, detalje od karbona i ručicu menjača specifičnog izgleda.

Foto

Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica
Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica
Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica
Toyota GT86-R Eco Explorer Marangoni - Crveni pneumatici i lepotica

Automagazin.rs

U tunelu nismo sami - poštujte saobraćajne propise

U tunelu nismo sami - poštujte saobraćajne propise

Povodom učestalih incidenata i neodgovornog ponašanja učesnika u saobraćaju, na autoputevima - u zonama tunela, kao i tokom vožnje kroz tunele JP „Putevi Srbije“, u cilju povećanja bezbednosti u saobraćaju posebno skreće pažnju na sledeće...

123456. . .1629
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje