Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes-Benz E-Klasa osvojila prestižno priznanje „Žuti anđeo 2010“
Objavljeno: 19.01.2010.
Mercedes-Benz E-Klasa je osvojila pobedu u navećem glasanju za izbor najpopularnijeg automobila u Nemačkoj pod nazivom „Žuti anđeo 2010“ (Yellow Angel 2010). koju dodeljuje najveći nemački i evropski autoklub ADAC...
ADAC dodeljuje već šesti put za redom ovu prestižnu nagradu koja važi za “Oskara autombilske industrije.” Mercedes-Benz E-Klasa kao najomiljeniji auto izglasali su članovi ADAC-a ruvodeći se brojnim kriterijuma koji se odnose ne samo dizajn i pojavu, već i brojne druge karakteristike kao što je praktičnost, potrošnja goriva, bezbednost, ekologija i vrednosti koju kupac dobija za svoj novac.
E-Klasa predstavlja spoj vrednosti kao što su bezbednost, komfor i kvalitet. Tržišni udeo od 60 odsto u kategoriji luksuznih vozila u Nemačkoj i 200.000 prodatih primeraka od njenog predstavljanja 2009. godine dodatno oslikavaju značaj ovog modela.
Nova E-Klasa ostavila je pozitivan utisak na svoje korisnike svojim dinamičnim dizajnom, inovativnim tehnologijama, povećanom udobnošću i smanjenom potrošnjom goriva, uglavnom zahvaljujući velikom broju dizel i benzinskih motora čija snaga se kreće od 136 do 525 KS.
Mercedes-Benz je isto tako E-Klasu opremio brojnim inovativnim tehnologijama za pomoć u vožnji poput senzora za prepoznavanje umora vozača, senzora za održavanje udaljenosti i sistema za iznenadno kočenje koji funkcioniše sa Pre-Safe sistemom koji se aktivira ako kompjuter detektuje situaciju u kojoj je sudar neizbežan.
Sve nabrojane tehnologije nalaze se u svim modelima E-Klase – E-Klasi kupe, E-Klasi karavanu i E-Klasi kabrioletu, koji je nedavno imao svoju premijeru.
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora PR
Kompanija KIA AUTO Beograd od 18.01.2010. godine pokrenula je novu prodajnu akciju pod nazivom „Unovčite svoje džokere“ u kojoj kupcima nudi ograničenu količinu vozila iz cee'd game modelno godište 2010. Ovi modeli premijerno su prikazani pre samo par meseci na salonu u Frankfurtu, a kupci u Srbiji su među prvima u Evropi imali mogućnost da ih nabave.
U Novom Sadu (ul. Danila Kiša 5/41) počela je sa radom rent-a-car agencija “DealM” (
www.dealm.info) koja nudi vozila svih kategorija, od najmanjeg automobila Chevrolet Spark, preko vozila srednje kategorije Opela Astra H, do najluksuznijih limuzina...
Japanska kompanija Suzuki planira predstavljanje modela Suzuki Kizashi evropskim kupcima. Podsetimo, Suzuki Kizashi na prva tržišta (USA i Japan) plasiran je krajem prošle godine, a do prvih evropskih kupaca, atraktivni sedan stići će u proleće. Premijera atraktivnog sedana na tržištu Srbije, očekuje se krajem godine...
Da li je potrebno "tjunirati" ikonu sportskih automobila, Ferrari Enzo? Gemballa misli da treba. Atmosferski dvanaestocilindrični motor sada produkuje 700 konjskih snaga, što obezbeđuje sprint do "stotke" za samo 3,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 350 km/h...
Čini se da je Audi veoma mudro isplanirao postepeno otkrivanje svog najmanjeg predstavnika. Kompanija iz Ingolstadta nastavlja postepeno i pomalo "dramatično" da otkriva svoj najmanji hatchback, Audi A1. Nedavno smo videli LED svetlosne grupe, a sada je na prvom videu i eksterijer...
Aktuelna zimska turistička sezona u Crnoj Gori odvija se u skladu sa projektovanom dinamikom turističkog prometa. Tokom novogodišnjih i božićnih praznika, svi hoteli su bili dobro popunjeni, a protekli vikend obeležila je izuzetno dobra posećenost svih zimskih centara i ski staza koji su usled dovoljnih količina snega radili punim kapacitetom...
Kriza, pad prodaje, zatvaranje fabrika, otpuštanja... To su samo neke od pojava koje su obeležile automobilsku industriju u 2009. godini. Ali, to ne važi za sve. Kompanija Morgan, iz Velike Britanije, prošle godine proširila je svoje aktivnosti na nova tržišta, i skoro udvostručila prodaju!
Agencija evropskog zavoda za patente ni ovoga puta nas nije izneverila. Predstavljamo fotografije, koje nam jasno pokazuju izgled nove generacije SUV modela Kia Sportage. Novi Sportage krasiće agresivniji i dinamičniji dizajn od onog koji smo videli kod prethodnika...
Kompanija BMW oficijalno je predstavila seriju unapređenja za kupe serije 3. Iako su blage promene uočljive, BMW se najviše ponosi unapređenjima koja se skrivaju "ispod lima". Vizuelne promene su minimalne, iz razloga da dosadašnji vlasnici BMW-a serije 3 kupe ne bi imali utisak da je njihov automobil naglo ostario. Krenimo redom...