Verano Motors - Novi Peugeot standardi

Povodom predstavljanja novog brend koncepta, izmene vizuelnog identiteta i poslovne strategije na globalnom nivou francuskog proizvođača automobila Peugeot, danas je održana konferencija za medije u kompaniji Verano Motors, generalnom uvozniku i distributeru Peugeot vozila za Srbiju. Tom prilikom je predstavljena i nova prodajna ponuda...
Prema rečima gospodina Milana Vukasovića, izvršnog direktora kompanije Verano Motors, popularni francuski lav je u 2010. godini dobio novi vizeulni identitet, uz postavljanje najvažnijih ciljeva da do kraja 2012. plasira 14 novih modela, da lansiranjem novog brend koncepta do 2015. godine napreduje za tri mesta na svetskom tržištu, osvoji lidersku poziciju u oblasti servisa i usluga kao i da pozicionira Peugeot brend kao novi stil sutrašnjice.

Kako je naglasio Jova Srećo, direktor marketinga kompanije Verano, novi logo i slogan proizašli su iz 200 godine duge tradicije i predstavljaju novo poglavlje u istoriji francuskog proizvođača. Promena znaka lava je deo promene vizuelnog identiteta brenda, koja ima za cilj povećanje njegove vrednosti i dosledan izraz u aktivnostima širom sveta. Novi logo je trodimenzionalan, moderniji i jednostavan, dosadašnju prepoznatljivu Peugeot plavu boju zamenila je nešto tamnija nijansa iste boje, a ranije korišćen plavi kvadrat više ne postoji. Svi Peugeot-ovi oglasi i materijali od sada će uključivati i slogan: „Motion & Emotion“, kako bi se naglasio spoj visokog standarda, kvaliteta i emocije.

Prvi model koji će koristiti nove oznake biće sportski kupe RCZ, koji će zvanično biti predstavljen na proleće na Salonu u Ženevi, a sa koncept vozilom SR1 „Grand Tourismo Roadster”, Peugeot će predstaviti novi dizajn i stil budućih modela. Kao odgovor na sve veće izazove očuvanja životne sredine, Peugeot je investirao u čitav niz novih tehnologija, uz usavršavanje svojih motora i razvijanje superiornih tehničkih rešenja.

U tom pravcu ide i pomeranje granica u autoindustriji dizajniranjem 100% električnog vozila BB1, električnog modela iOn, hibridnog skutera E-Vivacity, kao i Hybrid3Evolution sa tri točka. Francuski proizvođač je odredio i kalendar otpočinjanja proizvodnje modela iOn i E-Vivacity skutera na elektropogon (u 2010.), dizel hibrid varijante modela 3008 (od 2011.), e-HDi mikro-hibrid tehničkog rešenja na svim dizel motorima (od 2011.) i plug-in dizel hibrida (od 2012.) kojim se najavljuje niža potrošnja i smanjenje emitovanja štetnih CO2 i do 50g/km. Pored tehničkih unapređenja, u cilju strateškog pozicioniranja Peugeot brenda kao jednog od lidera na Evropskom tržištu automobila, početkom godine Peugeot je trajno smanjio cene za celu gamu automobila i dostavnih vozila. Verano Motors PR