Chevrolet povećao prodaju za 15 % !

Tokom 2009. godine, Chevrolet je prodao 425.874 vozila u čitavoj Evropi dostigavši tržišni udeo od 2,3% (2008: 506.433; 2,3 odsto). Chevrolet je nadmašio industriju u Zapadnoj Evropi zabeleživši porast broja novoregistrovanih vozila od gotovo 15% u odnosu na 2008. godinu (sa 148.868 na 170.591 vozila).
U izazovnoj ekonomskoj klimi, Chevrolet je ostvario rekordan tržišni udeo na deset evropskih tržišta. "Privukli smo nove kupce na mnogim tržištima tokom prošle godine nudeći veliku vrednost za novac u oštrim ekonomskim uslovima," rekao je Wayne Brannon, predsednik i generalni direktor Chevrolet Europe. "Cilj nam je da nadogradimo prošlogodišnji rast novim automobilima, uključujući i AutoBest automobil 2010. godine, Chevrolet Cruze i potpuno novi Spark gradski automobil. Povrh svega toga, proširićemo našu liniju modela kako bi uključili novo porodično vozilo, novi Camaro i revolucionarni električni Volt sa uvećanim dometom," istakao je Brannon. Chevrolet je više nego udvostručio prodaju u Francuskoj (+132,4 odsto) i povećao prodaju u Nemačkoj za 40 odsto. Najbolji rezultati svih vremena po broju prodatih vozila i ostvarenom tržišnom udelu sa postignuti u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Turskoj, Austriji i Portugalu. Najbolji tržišni udeo ikada je ostvaren u Španiji, Poljskoj i jugoistočnoj Evropi. Kada je u pitanju broj prodatih vozila, Chevroletova najveća tržišta u 2009. godini su bila Rusija, Italija, Nemačka, Francuska i Španija. Izvanredna postignuća brenda u zapadnoj Evropi su poništena oštrim padom u prodaji autoindustrije u istočnoj Evropi, naročito u Rusiji. Chavroletovo glavno tržište u Evropi je ostalo stabilno, uprkos 50-odstotnom padu industrije na ruskom tržištu. Govoreći o prodaji Chevrolet je još jednom bio vodeći strani brend u Rusiji tokom 2009. godine sa tržišnim udelom od 7%. Najprodavaniji automobil iz Chevroletovog programa u Evropi 2009. godine bio je Aveo (91.229 prodatih vozila), a sledio ga je Matiz (82.520 vozila). Širom Evrope, prodaja novog Cruze-a (2009: 21.048) nadmašila je Chevroletova najoptimističnija predviđanja. Potpuno novi gradski automobil Spark će se u prodaji pojaviti u februaru 2010. godine. Chevroletova globalna prodaja tokom 2009. godine nadmašila je 3,5 miliona vozila, čineći kompaniju četvrtim globalnim automobilskim brendom kao i najvećim GM-ovim brendom. Tokom 2009. godine, Chevrolet je uvećao prodaju u Kini za 67 odsto na 332.774 vozila, čineći ovu zemlju Chevroletovim trećim po veličini tržištem posle S.A.D. (1.344.629 vozila) i Brazila (595.500 vozila). U Kini ima 800.000 vlasnika Chevroletovih vozila, od kojih je gotovo jedna trećina svoja vozila kupila tokom 2009. godine. Cruze će, očekuje se, nastaviti da igra glavnu ulogu Chevroletovom rastu u Kini. Chevrolet PR