Fiat 500L dobija snažniji dizel: 1,6 MultiJet

Model Fiat 500L je već počeo da niže uspehe. Za pet meseci postojanja, italijanska kompanija je primila oko 40.000 porudžbina, a kupci su mogli da biraju jedan od dva motora u ponudi: benzinski 1.4 (70 kW) i turbodizel 1.3 Multijet (62 kW). Fiat se odlučio da proširi ponudu motora za ovaj uspešni model...
U ponudi već od samog početka je figurirao i 0.9 TwinAir (77 kW), ali praktično, ovaj motor u prodaju kreće tek sada, kao i iste snage turbodizel 1.6 Multijet. Uz oba motora, Fiat nudi šestostepeni manuelni menjač, uz TwinAir je tip C514, a uz Multijet je tip C635. Naravno, oba motora su opremljena funkcijom Start-Stop, a benzinski motor ima i funkciju Eco, koja smanjuje snagu motora, a samim tim i potrošnju u emisiju štetnih materija. Novi motori se mogu pohvaliti malom potrošnjom goriva, od samo 4.8 l/100 km, odnosno 4.5 l/100 km. Najštedljivija verzija modela 500L i dalje je dizelski 1.3 Multijet, koji uparen sa petostepenim manuelnim menjačem prosečno troši oko 4.0 l/100 km.
Sa novim motorima, Fiat će proširiti krug svojih klijenata. Spektar snage od 100 do 120 konjskih snaga (od 74 do 88 kW), predstavlja 25 % tržišta malih MPV modela. Prvi primerci modela Fiat 500L opremljeni ovim motorom, biće isporučeni u martu mesecu tekuće godine.
Automagazin.rs