Mreža ovlašćenih Toyota servisa spremna za početak servisne kampanje

Toyota Srbija objavljuje početak servisne kampanje na svih 3.280 vozila koja su identifikovana kao vozila koja potencijalno mogu imati problem sa papučicom gasa. Toyotini inžinjeri su razvili i rigorozno testirali rešenje koje podrazumeva ojačanje sklopa papučice gasa kako bi se eliminisao potencijalni rizik od suvišnog trenja koje bi moglo, u retkim slučajevima, izazvati zaglavljivanje papučice...
Pošiljka potrebnih delova za ovu popravku već je stigla je u Srbiju, a istovremeno, preporučena pošta upućena svim vlasnicima je u pripremi i biće poslata tokom sledeće nedelje. Osim toga, Toyota je već primenila efikasno proizvodno rešenje za vozila koja će se prodavati u Evropi. Ovim povodom, direktor Toyota Srbije, Boban Radoičić, izjavio je: „Želimo da uverimo vlasnike Toyota vozila u Srbiji da nemaju razloga za paniku. Ovo je greška u sklopu papučice gasa koja se pojavljuje veoma retko. Toyota je objavila detalje načina na koji će ova greška biti otklonjena. U pripremi su pisma vlasnicima koja će biti poslata ove nedelje sa objašnjenjem i instrukcijama, kao i pozivom da zakažu vanredan servis za njihova vozila. Ovaj potencijalni problem će biti otklonjen u najkraćem roku i potpuno besplatno na svim vozilima bez obzira na to da li je vozilo u garantnom periodu ili je garantni period istekao. Naši servisi će u skladu sa ovom akcijom prilagoditi i svoje radno vreme, kako bi ova akcija bila što brže i efikasnije obavljena i kako bi bezbednost naših korisnika bila osigurana. Naglašavamo da se ovaj problem sa odzivom papučice gasa jako retko pojavljuje, ali u slučaju da se pojave neki simptomi, molimo sve vlasnike da se odmah jave u ovlašćeni Toyota servis.“ Na lokalnom Toyota sajtu www.toyota.rs objavljuju se najnovije informacije o ovoj kampanji, tu se nalazi i detaljan opis problema i način za njegovo rešavanje, kao i odgovori na najčešća pitanja korisnika. Od 12. februara na sajtu je objavljen i sistem pomoću kojeg svaki vlasnik može da proveri da li je njegovo vozilo obuhvaćeno ovom servisnom kampanjom. Sva dalja obaveštenja povodom ovoga mogu se pratiti na Toyota sajtu ili se obratiti ovlašćenim servisima. * U slučaju da vozač primeti da se papučica gasa zaglavila u delimično otvorenom položaju ili da se vraća sporo u početnu poziciju, vozilo se može kontrolisati jakim i stabilinim pritiskom na kočnicu. Kočnicu ne treba pritiskati neprestanim pumpanjem, jer bi to moglo da smanji pomoć vakuuma, pa bi bio potreban jači pritisak na papučicu kočnice. Vozilo bi trebalo odvesti do najbližeg bezbednog mesta, isključiti motor i kontaktirati sa Toyota dilerom ili službom za pomoć na putu. Toyota Srbija PR