AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford druga najprodavanija auto marka u Evropi u 2012.

Ford druga najprodavanija auto marka u Evropi u 2012.

Ford je u 2012-toj, petu godinu zaredom, ostao drugi najprodavaniji brend automobila u Evropi, što je podstaknuto jakim prodajnim performansama u Velikoj Britaniji i rastom u Rusiji. U Nemačkoj, Fordovom drugom najvećem tržištu po obimu, učešće u 2012. je bilo 6,8 odsto, sa obimom prodaje od 230.900 vozila...

"Premda je 2012. bila veoma izazovna godina za celu industriju, zadovoljni smo reakcijom klijenta na naše najnovije proizvode i spremni smo da dogradimo taj prodajni zamah u 2013-toj, ogromnim talasom novih vozila koja dolaze na tržište", kaže Roelant de Waard, potpredsednik u Ford Evropa za marketing, prodaju i servis.

U 2012. Ford je prodao više od 1,1 miliona vozila na svojim tradicionalnim tržištima u 19 evropskih država, uključujući 60.000 u decembru, a više od 1,4 miliona vozila u celoj Evropi koju čini 51 tržište, uključujući 100.000 u decembru. Fordov tržišni udeo na njegovih 19 tradicionalnih tržišta je u 2012. bio 7,9 odsto, što je 0,4% manje nego u 2011.

U Velikoj Britaniji Fordove prodaje su povećane za 3 odsto - na 347.000 jedinica. Sa ukupnim udelom na tržištu vozila od 14,9 odsto, Ford je završio 2012. kao tržišni lider među automobilskim markama u Velikoj Britaniji, 36. godinu zaredom i kao najprodavanija marka komercijalnih vozila 47. godinu zaredom. Fiesta je u Velikoj Britaniji zadržala status najprodavanijeg automobila, četvrtu godinu zaredom.

"Usred nekih veoma dubokih diskontovanja, mi smo održali disciplinovan cenovni pristup u 2012-oj i nastavićemo sa izbalansiranim pristupom u 2013-toj", dodaje Waard. "Mi ćemo ostati konkurentni i boriti se za tržišno učešće, ali i štiti imidž našeg brenda i rezidualne vrednosti."

Fordova prodaja u Rusiji je prošle godine porasla 10,8 odsto - na 130.800 vozila, što je Fordovo treće najveće tržište po obimu u evropskom regionu. U Turskoj, Ford je zadržao svoje tržišno vođstvo 11. godinu zaredom, dok je u istočnoj Evropi Fordova prodaja porasla 2,5 odsto - na 50.900 vozila.

Nastavlja se zamah novih vozila

Fordova nova vozila nastavljaju sa snažnim zamahom na tržištu, podstakutim dobrom prodajom novog modela B-MAX, koja prevazilazi 15.000 jedinica. B-MAX je nedavno od strane vodećih auto novinara iz 15 država centralne i istočne Evrope dobio nagradu AUTOBEST 2013, a takođe je u užem izboru za evropski automobil godine 2013.

Fiesta ostaje Fordov najprodavaniji automobil - sa 302.000 prodatih jedinica u 2012. Nova Fiesta, koja je već u prodaji na tržištima kao što su Velika Britanija i Nemačka, sada je - poput modela B-MAX, Focus i C-MAX - opremljena 1,0-litarskim EcoBoost pogonskim agregatom, Međunarodnim motorom godine 2012.

"Sa novim modelima Fiesta, Fiesta ST, Kuga, Transit, Transit Connect, Tourneo Connect i EcoSport i novim tehnologijama, kao što su MyKey i SYNC sa funkcijom pomoći u vanrednim situacijama, mi smo u neviđenoj ekspanziji uvođenja novih vozila i tehnologija. U narednih pet godina mi u Evropu dovodimo 15 vozila koja su namenjena za celi svet. Očekujemo da će 2013. biti izazov za celu evropsku auto industriji, ali držimo da će nova vozila i brojne aktivnosti brenda pomoći da ove godine ojača naše poslovanje", zaključuje Roelant de Waard.

Grand Motors

Japan na Rajni

Japan na Rajni

Dizeldorf, grad u zapadnoj Nemačkoj, dom je jedne od najvećih japanskih zajednica u Evropi. U vožnji novim modelom Mazda CX-80, Mazda Stories otkriva čari mesta koje je danas poznato kao „Mali Tokio na Rajni"...

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 je Svetski auto godine 2025.

Kia EV3 proglašen je ukupnim pobednikom na izboru World Car Awards 2025. Na svečanoj dodeli nagrada World Car Awards, koja se održala u sklopu Međunarodnog sajma automobila u Njujorku, Kia EV3 osvojio je prestižnu titulu Svetskog automobila godine 2025...

123456. . .1622
Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje