Najnovije vesti iz auto industrije
Citroën DS High Rider - prve fotografije enterijera
Objavljeno: 26.04.2010.
Novi model luksuzne serije Citroën DS, biće Citroën DS4. Kompanija Citroën na sajmu u Ženevi već je predstavila njegovog koncept pretodnika - DS High Rider. Francuska kompanija je u tajnosti držala izgled enterijera vozila, koji je u subotu predstavljen na prvim fotografijama...
Enterijer automobila karakteriše luksuz koji se od Citroën-a i očekuje, ali u isto vreme je dinamičan i pomalo sportski. Sedišta, "kokpit" i oplate vrata su obloženi kvalitetnom kožom sa šavovima u kontrast boji. Takođe, kontrast tamnoj kvalitetnoj koži daju i mnogobrojni hromirani detalji na instrument tabli, središnjoj konzoli, na vratima i na volanu, koji kao na modelu C4 ima fiksan centralni deo.
Citroën DS High Rider je trovratni hatchback sportskog stila, a prema dimenzijama (dužina 4,26 m, širina 1,82 m i visina 1,48 m), možemo ga svrstati u srednju nižu klasu. Maska hladnjaka dizajnirana je prema najnovijem stilu francuske marke, sa dve hromirane lajsne, koje čine jedinstvenu celinu sa znakom u centralnom delu. Prednje svetlosne grupe zadiru duboko u bokove automobila, a pozadi su instalirane LED svetlosne grupe.

Zanimljivo je da je krov obojen u drugačiju boju od ostatka automobila, i naravno, prekriven je tkaninom. Automobil je postavljen na felne prečnika 19 inča, i karakteriše ga nepostojanje B-stuba, isto kao kod modela Revolte, predstavljenom na prošlogodišnjem sajmu automobila u Frankfurtu. Citroën DS High Rider pogoni hibridni sistem, koji čini kombinacija turbodizel motora, i elektromotora. Iako Citroën nije objavio više informacija o pogonu, podsećamo da je pomenuti koncept primenjen i kod modela Peugeot 3008 Hybrid4: HDi motor snage 163 KS, a elektromotor razvija 37 KS. Automobil ima pogon na sve točkove, i sposoban je da se kreće samo na električnu energiju.
Serijski model Citroën DS4 biće predstavljen na sajmu automobila u Parizu.
Mercedes-Benz će svim ljubiteljima automobila pružiti ekskluzivnu priliku da od 13. do 16. maja, na NAVAK stazi u Subotištu, prisustvuju jedinstvenom događaju pod nazivom „Vežite se, polećemo!“...
Apatinska pivara, najveći proizvođač piva u Srbiji, ali i jedan od najvećih u regionu, opredelila se da deo voznog parka zameni Fordovim automobilima i venovima. Prvi, upravo isporučeni kontigent čine 33 vozila: jedan Focus karavan, dve Kuge, sedam putničkih Fiesti i 23 Fiesti u van verziji...
U prvom kvartalu 2010. godine Hyundai Auto Beograd je sa prodatih 592 vozila stigao na 4. mesto po prodaji vozila u Srbiji, dok se na kraju prvog kvartala 2009. nalazio na 9. mestu...
Produkcija automobila marke Toyota proteklog meseca je zabeležila međugodišnji rast od čak 97 %, a u prvom kvartalu tekuće godine međugodišnji rast proizvodnje iznosi 77,9 %. Podsetimo, prošle godine Toyota je proizvela ukupno (uključujući marke Daihatsu a Hino) 8.150.542 vozila...
Vulkanski pepeo iz islandskog vilkana Eyjafjallajokull izazvao je brojne konsekvence, a mnoge od njih se odnose na automobilski saobraćaj. U vreme kada je vazdušni saobraćaj iznad Evrope bio blokiran, dlanove su zadovoljno trljali železnice, taksi službe i "rent a car". Jedan ekstremni primer dolazi nam iz Britanije...
Opel Ampera, prešla je važnu prekretnicu u petak 23. aprila, kada su prve jedinice sišle sa proizvodne linije u GM-ovoj fabrici u Warren-u, Michigan. U ovoj fabrici narednih meseci biće proizvedene i ostale pred-proizvodne jedinice koje se neće prodavati, ali će biti korišćene za testiranje i validaciju...
Utemeljena na tradiciji koju je Opel započeo 1936. sa prvim Kadettom, Astra je konstantno već decenijama među prva tri najpopularnija automobila na evropskom popisu najbolje prodavanih kompaktnih vozila – dakle u segmentu na koji otpada 27 odsto ukupnog tržišta automobila...
Hyundai je na salon automobila u Pekingu dovezao novu generaciju malog sedana, koji znamo pod imenom Accent. Nova generacija popularnog automobila u Aziji će se prodavati pod imenom Verna...
Deseta generacija modela Corolla u Evropi je predstavljena krajem 2006. godine, samo u verziji sedan. Na red je stigla modernizacija izgleda i tehnički "upgrade". Sedan sa slavnim imenom Corolla i dalje živi, i to veoma uspešno. Troprostorna Corolla je prema Toyoti najprodavaniji sedan u nižoj srednjoj klasi, a samo u 2009. godini je prodato 62.000 primeraka...