Audi želi da prestigne BMW i Mercedes-Benz, ima za to 13 milijardi €

Audi je u okviru nemačke elitne "trojke" stigao do trećeg mesta, ali cilj ove nemačke kompanije je da postane lider premium segmenta. U razvoj novih modela i nove tehnike, kompanija Audi će uložiti gigantsku sumu od 13 milijardi evra...
Iako je Audi marka, koja je u nemački premium segment stigla najkasnije, uspela je dobro da "promeša" karte među najboljima. Zahvaljujući kvalitetnom pogonu na sve točkove i agresivnom marketingu, Audi je čak i tradicionalne proizvođače automobila sa pogonom na zadnje točkove, primorao da značajno promene strategiju.
Audi ne želi biti stalno treći, a ambicije su da postane najprodavanija premium marka na svetu. Kako bi po kriteriumu prodaje prestigao BMW i Mercedes-Benz, Audi će investirati više od 13 milijardi evra, koje će između ostalog uložiti u razvoj novih modela i tehnike u naredne četiri godine.
U razvoj novih modela, štedljivijih motora, lakih materijala i elektromobila, do 2016. godine Audi će investirati 10,5 milijardi evra. U fabrike u Ingolstadtu i Neckarsulmu, za pet godina će biti uloženo oko 8 milijardi evra. Uskoro će biti prošireni i proizvodni kapaciteti fabrike Audi u Györu, a radi se i na otvaranju fabrike u kineskom Foshanu 2014. godine. 2016. godine biće započeta proizvodnja u meksičkoj fabrici u San Jose Chiapa.
Cilj ovih aktivnosti je jasan: do 2020. godine prodavati dva miliona vozila godišnje, čime bi Audi postao svetski broj 1 u premium segmentu.
Automagazin.rs