Novi Renault Master

Nakon više od 12 godina komercijalnog uspeha i više od milion prodatih vozila u 45 država, Renault obnavlja model Master čija će komercijalizacija biti u junu 2010. god. Njegov upečatljivi dizajn nagoveštava novi stilski pravac furgona Renault...
Cilj novog Renault Mastera je postati referenca u pogledu udobnosti u svom segmentu zahvaljujući značajnom poboljšanju ergonomičnosti vozačevog sedišta, povećanoj vidljivosti i brojnoj opremi kakvu obično nalazimo na putničkim vozilima. S potrošnjom goriva nižom za 1L/100km u odnosu na postojeći Master i potrošnju u mešovitoj vožnji od 7,1l/100km novi Renault Master je na vodećem mestu po potrošnji prema NEDC-u (New European Driving Cycle) na verzijama s prednjim pogonom. Troškovi održavanja su niži za 40% u odnosu na prethodnika i spadaju među najniže na tržištu.

Nova verzija sa zadnjim pogonom, koju je u potpunosti razvio Renault, ima samonoseću karoseriju i dodatnu zapremninu. Gama je obogaćena novom dužinom L4 (iskoristiva zapremnina do 17m³), verzijom 3,5t i 4,5t s dvostrukim točkovima i novim mogućnostima prerada karoserije. Novi Renault Master je opremljen novim motorom 2,3l dCi koji je razvijen posebno za potrebe dostavnih vozila. Gama motora pokriva 3 nivoa snage (dCi 100, dCi 125 i dCi 150) sa poprečno postavljenim motorom kod verzije sa prednjim pogonom, odnosno, uzdužno postavljenim kod verzija sa zadnjim pogonom. Dizajn novog Renault Mastera se odlikuje ozbiljnim, robusnim i dopadljivim izgledom i ostavlja utisak izuzetnog kvaliteta zahvaljujući posebnoj brizi koja je posvećena obradi spojeva karoserije.

Kabina vozila je potpuno redizajnirana. Njena dužina je povećana za 5,7 cm radi veće udobnosti, naročito za visoke putnike. Armaturna ploča, robusna i kvalitetna, je napravljena od dvobojnih materijala koje možemo pronaći i na oblogama vrata. Ponuđene su tri boje unutrašnjosti : • Tamno siva • Tamno plava s notom narandžaste • Izgled poput kože (opcija koja nudi još veću otpornost za još intenzivnije korišćenje) Novi Renault Master je opremljen dvema značajnim inovacijama kako bi se poboljšalo mesto za rad: • Izvlačni držač za dokumente na armaturnoj ploči, postavljen tako da ne ometa vidljivost. Na njega se mogu pričvrstiti nalozi, otpremnice i sl. • Rotirajući stočić koji se može okrenuti prema vozaču smešten na poleđini srednjeg sedišta, posebno prilagođen za lap top a može služiti i kao podloga za pisanje, dva držača za čaše i pregrada za kancelarijski materijal. • Najveći broj dobro raspoređenih pregrada u segmentu velikih furgona.

Zahvaljujući naslonu vozačevog sedišta s većim nagibom i manjem volanu kao na berlini, položaj u vožnji u Novom Masteru je sličan onom u putničkom vozilu. Sedište, volan i papučice su savršeno poravnati i smanjuju nesvesne napore vozača za ispravljanjem položaja u vožnji tokom dugih putovanja. Vidljivost Novog Renault Mastera je na najvećem nivou na tržištu. Novi Master nudi opremu proizašlu s putničkih vozila kako bi učinio boravak u vozilu ugodnijim. U tom smislu se ističu : • Pristup « slobodne ruke » omogućava otključavanje i zaključavanje vrata bez korišćenja ključa, jednostavnim pritiskom na dugmad na kvakama vrata napred i pozadi. Ova oprema se pokazala vrlo praktičnom tokom čestih utovara/istovara. • Zaokretna prednja svetla koja povećavaju svetlosno polje u krivinama noću i tokom manevara parkiranja. • Novi, poboljšani automatski klima uređaj koji omogućava brzo postizanje željene temperature, tiho prozračivanje i bolju raspodelu strujanja vazduha • Potpuna audio oprema s 4 vrste radija i komandama iza volana. Najbogatija ponuda uključuje radio CD MP3 s Bluetooth kompletom « slobodne ruke » kao i multimedijsku spojivost za USB i iPod.

NAJNIŽI TROŠKOVI KORIŠĆENJA NA TRŽIŠTU Ukupni troškovi korišćenja (TCO : Total Cost of Ownership) su odlučujući u odluci o kupovini velikog furgona. Stoga je Renault učinio posebne napore kako bi smanjio dva važna sastavna dela TCO-a, a to su potrošnja goriva i troškovi održavanja. U tom cilju na novom Masteru je urađeno sledeće: - nov motor zapremine 2,3 l umesto 2,5l sa manjom potrošnjom goriva - pogonski lanac umesto zupčastog kaiša - veća trajnost kočionih pločica i diskova za 20% - veća trajnost rashladne tečnosti Gama verzija je obogaćena sledećim novitetima : • Nova dužina L4 koja nudi iskoristivu zapremninu do 17m³ i dužinu utovara do 4,38m • Verzije 3,5t i 4,5t s dvostrukim točkovima Sposobnost vuče do 3t, dovodeći dopuštenu ukupnu masu u vožnji ( PTRA) na 7,5t • Nove mogućnosti prerada karoserija Na taj način, Novi Renault Master nudi gamu s 40 karoserijskih oblika. Kod furgonskih verzija, nudi se 10 iskoristivih zapremnina koje se kreću od 8 do 17 m³ Volume utile (m³) = Iskoristiva zapremnina Traction = Prednji pogon Propulsion = Zadnji pogon

SIGURNOST U SREDIŠTU PRIORITETA Sigurnost ostaje temeljna briga Renaulta koji je udvostručio napore, uvodeći broju opremu visoke klase kako bi učinio Novi Renault Master najsigurnijim vozilom u segmentu. Oprema na području pasivne sigurnosti obuhvata: • Prednje i bočne vazdušne jastuke za vozača i suvozača • sigurnosne pojaseve sa zatezačem i ograničiteljem zatezne sile Za aktivnu sigurnost na najvišem nivou, Novi Renault Master nudi : • najkraći zaustavni put na tržištu: 44,7m na verzijama s prednjim pogonom i 46,6m na verzijama sa zadnjim pogonom • Elektronska kontrola stabilnosti (ESC) u seriji na verzijama s prednjim pogonom i u opciji na verzijama sa zadnjim pogonom • Zaokretna prednja svetla

Renault Nissan Srbija PR