AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen Touran 2011 - Svetska premijera u Lajpcigu

Volkswagen Touran 2011 - Svetska premijera u Lajpcigu

Dizajnersku promenu Golfa V u Golf VI, sa dvogodišnjim "zakašnjenjem" sledi i model Volkswagen Touran. Podsetimo, model Touran se prodaje od 2003. godine i tokom sedam godina proizveden je u 1,13 miliona primeraka. U jesen 2006. godine preživeo je blagi facelift, koji ga je održao u tržišnoj utakmici do danas...

Dizajnerska rešenja novog Tourana "prepisana" su sa aktuelnih modela iz Volkswagen game, a najviše ih je pozajmljeno od modela Scirocco i Golf VI. Zadnjim delom automobila dominiraju vodoravne svetlosne grupe, koje dele vrata prtljažnog prostora na dve celine, a promene je pretrpela i linija trećih bočnih prozora. Aerodinamika je, zahvaljujući montaži novog prednjeg spojlera, radikalno povećana sa 0,32 na 0,29. Krov automobila ostao je skoro isti kao kod aktuelnog modela, a ni promene u enterijeru ne možemo nazvati revolucionarnim. Potpuno nov je trokraki volan, isto kao i nekoliko detalja na instrument tabli.

Volkswagen Touran 2011 - Svetska premijera u Lajpcigu

Turbo i direktno ubrizgavanje goriva kao standard Paleta od osam motora pokriva spektar snage od 66 do 125 kW. Svi motori su opremljeni turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindar, i zadovoljavaju emisionu normu Euro 5. Novina u ponudi je benzinski turbo motor 1.2 TSI, koji razvija 105 KS i 175 Nm obrtnog momenta, uz prosečnu potrošnju od 6,4 l/100 km. Varijanta BlueMotion sa funkcijom Start/Stop i sistemom za regeneraciju kinetičke energije pri kočenju, je za 0,5 l/100 km štedljivija. Veći agregat, 1.4 TSI, razvija snagu od 140 KS ili 170 KS, i preuzet je od prethodnika. Snažniji agregat je standardno povezan sa sedmostepenim DSG menjačem, a slabiji ga može dobiti uz doplatu. 1.4 TSI motor, u verziji EcoFuel, može za pogon koristiti i zemni gas (CNG), a potrošnja iznosi 4,7 l/100 km. Najslabiji motor u ponudi turbodizela je 1.6 TDI od 66 kW (90 KS), koji prosečno troši 5,1 l/100 km. Najmanje goriva "traži" Touran TDI BlueMotion, opremljen motorom zapremine 1,6 litra (105 KS) i šestostepenim menjačem, uz potrošnju od 4,6 l/100 km. Najsnažniji turbodizel motori u ponudi su 2.0 TDI od 140 i 170 KS. Verzija od 140 KS će od polovine godine biti dostupna i kao BlueMotion, i prosečno će trošiti 4,8 l/100 km, a snažnija verzija će standardno biti opremljena DSG menjačem sa šest stepeni prenosa.

Volkswagen Touran 2011 - Svetska premijera u Lajpcigu

Oprema Osnovna oprema Trendline u specifikaciji za nemačko tržište, podrazumeva radio CD i MP3, električnu kontrolu prozora na svim vratima. Viši Comfortline ima senzore za kišu, senzore za svetlo, hromirane detalje komandi u enterijeru i krovne nosače. Highline je opremljen detaljima od Alcantare, sedištima sa boljim bočnim uporištima, automatskom klimatizacijom, multifunkcionalnim displejom u boji, multifunkcionalnim kožnim volanom, 16-inčnim felnama... Uz doplatu se mogu dobiti i navigacija RNS 315 i RNS 510, panoramski krov, adaptivno ogibljenje DCC (Dynamic Chassis Control), Light Assist... Novi Touran biće dostupan za kao automobil za pet putnika, a uz doplatu se mogu dobiti i dva "pomoćna" sedišta, pa se u njega može smestiti sedam osoba. Preklapanje sedišta u drugom i trećem redu je veoma jednostavno. Srednje sedište u drugom redu može poslužiti i kao sto, na koji možete staviti Vaš notebook računar ili piće. Prtljažni prostor ima zapreminu od 695 litara, a ukoliko se u vozilu voze samo dve osobe, njegova zapremina može se povećati na gigantskih 1989 litara.

Volkswagen Touran 2011 - Svetska premijera u Lajpcigu

Kada stiže na tržište? Izložba "Auto Mobil International", koja se održava u Lajpcigu od 10. do 18. aprila, biće mesto premijere radikalno modernizovanog Tourana, koji će najpre stići na nemačko tržište, u avgustu tekuće godine, a u jesen i na druga evropska tržišta.

Volkswagen Touran 2011 - Svetska premijera u Lajpcigu

Automagazin.rs

Ferrari 599 GTO - najbrži ulični Ferrari svih vremena

Ferrari 599 GTO - najbrži ulični Ferrari svih vremena

Ferrari će na sajmu automobila u Pekingu predstaviti najnoviju verziju modela 599: GTO (Gran Turismo Omologata). Iz Ferrarija najavljuju da je ovo najbrži automobil razvijen u njihovoj 60 godina dugoj istoriji proizvodnje automobila za korišćenje u legalnom saobraćaju...
Audi A3: Treći facelift za drugu generaciju

Audi A3: Treći facelift za drugu generaciju

Audi je nedavno predstavio facelift za kompaktnu modelsku seriju, koju čine trovratni Audi A3, petovratni A3 Sportback i A3 Cabriolet. Unapređenja se odnose na decentne promene eksterijera i nekoliko novih detalja u unutrašnjosti vozila...
Kina ponovo beleži veliki rast prodaje

Kina ponovo beleži veliki rast prodaje

Prodaja automobila u Kini, nakon kratkog ali značajnog pada, ponovo počinje da raste. Proteklog meseca, u Kini je zabeležen međugodišnji rast prodaje automobila za velikih 56 %, što znači da je u Kini u mesecu martu prodato 1,7 milion vozila!
Volkswagen Classic Ketchup - novina u ponudi Volkswagena

Volkswagen Classic Ketchup - novina u ponudi Volkswagena

Ovo izgleda kao aprilska šala, ali nije! Classic Ketchup zaista će imati svetsku premijeru na izložbi Techno Classic u Essenu. Posetioci ove izložbe, za samo 3 evra, moći će da kupe baby bočicu kečapa sa Volkswagenovim potpisom, iz limitirane edicije od samo 1.000 primeraka...

Mazda MX-5 - Dvadeset godina pod otvorenim nebom

Mazda MX-5 - Dvadeset godina pod otvorenim nebom

Kada je pre 20 godina premijerno predstavljen, MX-5 je bio automobil na koga je svet čekao: dva sedišta, krov koji se jednostavno otvara i otvoreno nebo – ovo je recept uspeha najpopularnijeg roudstera na svetu i danas...
AMSS Poslovni sistem i CMC Group - akcija za članove AMSS-a

AMSS Poslovni sistem i CMC Group - akcija za članove AMSS-a

Već više od mesec dana traje akcija sa 10% popusta u CMC Klubu Satelit na Zlatiboru za sve članove Auto-moto saveza Srbije. Kako je Zlatibor neizbežna destinacija za predstojeće praznike, interesovanje članova je veliko. Trenutno su u Klubu "Satelit" u ponudi specijalne pogodnosti i akcije...
Da li je starost pneumatika važna?

Da li je starost pneumatika važna?

Obično se pneumaticima detaljnije bavimo samo dva puta godišnje – zimi, kada po važećim propisima vozilo mora da ima zimske pneumatike, i u proleće kada zimske pneumatike zamenjujemo letnjim. Pri zameni pneumatika često konstatujemo da su nam potrebni novi jer je profil starih već dobro istrošen. Kupovinu pneumatika moramo da obavimo pametno, na osnovu kvalitetnih informacija dobijenih od stručnjaka...
Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje