Vitro Group u svom elementu

U prijatnom ambijentu centra Vitro Group u Radničkoj 22 preko puta Ade juče je održana konferencija za novinare na kojoj je Direktor marketinga Vojislav Lekić predstavio aktivnosti ovog renomiranog uvoznika CITROEN vozila, kao I planove koje imaju u sledećem periodu...
Prema rečima Lekića, prvenstveni cilj u ovoj godini VITRO GROUP jeste predstavljanje i približavanje kupcima novog CITROEN-a C3, koji već uveliko beleži odlične prodajne rezultate u celoj Evropi i u našem okruženju. Pored osvrtanja na kampanju za C3 koja je u toku, a koja je počela fantastičnom premijerom u ovom istom salonu početkom aprila, zatim dobrih prodajnih rezultata na sajmu “Bg car show” I “Beo truck”, ono na šta su u Vitro Group posebno ponosni jeste otvaranje novog prodajnog centra u Podgorici. Naime, Vitro Group je zvanični uvoznik CITROEN vozila I za Crnu Goru, a pošto su do sada prodavali vozila preko dilerske mreže, odlučili su da otvore sopstveni centar. Na oko 4000 kvadrata prostire se velelepna zgrada u kojoj su salon novih vozila, servis I administrativni deo.

Ono što posebno ističu u Vitro Group je saradnja sa Beogradskim maratonom, jer su CITROEN vozila zvanični prevoznik maratona već četvrtu godinu i ponosno jezde ispred svetskih zvezda u trčanju beogradkim ulicama.Uz sve ovo Vitro Group je partner Lutriji Srbije koja deli svakog prvog ponedeljka u mesecu u TV emisiji Bingo novi CITROEN C3 najsrećnijem gledaocu. Ono što je posebno zanimljivo je organizacija prodajne izložbe “FAMILY DAY” u subotu 24. aprila u svim salonima koji prodaju vozila marke CITROEN u celoj Srbiji. Naime, na sjajne sajamske cene, koje još važe u Vitro Group I kod svih dilera samo u subotu I samo od 8 do 17 časova dobija se dodatni popust od 5% na kupovinu ili rezervaciju vozila sa lagera. Da to ne bude sve, pobrinuli su se I dobijanjem posebnih pogodnosti za sve kupce malo korišćenih CITROEN vozila. Vitro Group zaista misli na porodicu, kako glasi I sloga ove akcije koja će mnoge privući, jer u kompaniji decidirano tvrde da će ove cene važiti samo jednom I samo tog dana.

Nakon svih ovih podataka, Vojislav Lekić osvrnuo se I na dešavanja na svetskoj sceni kada je fabrika CITROEN u pitanju, pa je rekao I par reči o svetskim premijerama u Latinskoj Americi (Aircross) I naročito Kini (Metropolis), kao I o izložbi četvorotočkaša na elektro pogon, koje proizvodi CITROEN, a koji će uskoro zagospodariti putevima u celom svetu. Ono na šta su u zaljubljenici CITROEN-a u celom svetu jako ponosni jesu rezultatu u WRC reli šampionatu, gde CITROEN već godinama suvereno vlada na radost armije obožavalaca brzina I ovog brenda. Sve u svemu, ukupan utisak koji se dobija boravkom u ovoj uspešnoj kompaniji ohrabruje sve oni koji vide skori izlazak iz krize koja je usporila rast I razvoj svih svetskih tržišta, pa I našeg. VITRO GROUP Marketing Foto: Goran Sarić - Automagazin portal