GM i SAIC započeli kampanju Vozimo u 2030.

General Motors (GM) i njihov partner, korporacija šangajske auto –industrije (SAIC) otvoriće zajednički paviljon za javnost 1.maja, an Svetskoj izložbi 2010. u Šangaju. Oni će ponuditi holističko iskustvo, naglasivši budućnost održive mobilnosti pod parolom „Vozimo u 2030“...
Među vozilima budućnosti koja će se naći u paviljonu SAIC-GM-a, nedavno predstavljeni EN-V koncepti (električna vozila) će igrati glavnu ulogu. Naravno, GM-ov električni automobil, Chevrolet Volt, će biti predstaviti i na Svetskom sajmu 2010. Volt i Chevrolet Equinox koji ima napajanje preko gorivih ćelija, će se koristiti za prevoz VIP gostiju na Sajmu. Kevin Wale, predsednik i upravni direktor kompanije GM u Kini je rekao: „Mi u GM-u i SAIC-u smo veoma ponosni što smo ekskluzivni auto partneri Svetskog sajma ovde u Šangaju. Naš cilj je da objasnimo našu viziju bolje životne sredine u urbanim delovima kroz ponovno stvaranje lične mobilnosti. U našem zajedničkom paviljonu ćemo prikazati rešenja za izgled i vožnju vozila budućnosti, pa čak i način na koji razmišljaju.“ Dizajn SAIC-GM paviljona koji se prostire na 6.000 kvadrata, inspirisan je prirodom i telom automobila. Spiralni oblik donosi obećanje i napredak, ocrtavajući put koji povezuje sadašnjost sa budućnosti. „Anđeosko oko“, LED ekran od 300 kvadratnih metara, će izdaleka privlačiti pažnju posetilaca sajma putem veoma emotivnih video snimaka, slika i drugih korisnih informacija. SAIC-GM paviljon je već osvojio nagradu za najbolju javnu zgradu, koja se dodeljuje od strane šangajskog Udruženja arhitekata na dvogodišnjoj ceremoniji dodele nagrada arhitektonske kreacije. Izabran je između 212 prijava, zbog njegovog jedinstvenog dizajnerskog koncepta i humanih i ekoloških objekata. Paviljon je podeljen na tri dela: predstavljanje, glavni deo i završni deo. U delu za predstavljanje, posetioci će čuti o urbanoj transformaciji i razvoju auto-industrije u poslednjih 20 godina. Moći će i da bace pogled 20 godina unapred sa svim izazovima i rešenjima koja su smislili SAIC i GM. U glavnom delu, posetioci će sedeti na jedinstvenim pokretnim sedištima da bi odgledali film na ekranu od 38 kvadratnih metara. Oni će videti i osetiti beskrajne mogućnosti koje će motorna vozila ponuditi 2030. godine, i kako će to zbližiti ljude. Ovo je uvod u još veće iznenađenje na kraju, kada sva virtuelna vozila oživljavaju na sceni. U završnom delu posetioci mogu bliže da pogledaju konceptna vozila koja su videli u filmu. Ovaj deo će imati osam odeljaka: ulazni hodnik, saobraćajni centar, satelit grad, centralni poslovni sektor, stambeni život, prozor u budućnost, budući izgled i prodaja suvenira. 1.maja 2010. godine, Svetska izložba će otvoriti svoja vrata na novoj lokaciji, veličine skoro 6 km² u Šangaju, u Kini. To će biti prvi put u istoriji da se registrovana Svetska izložba održava na tržištu u razvoju. Preko 200 zemalja i međunarodnih organizacija će poželeti dobrodošlicu 70 miliona posetilaca od maja do kraja oktobra. Slogan Sajma – „Bolji grad, bolji život“, se odnosi na globalne izazove današnjice i pokazuje vizionarska rešenja za bolju budućnost. Posetioci sajma koji žele da posete SAIC-GM Paviljon mogu da rezervišu termin bilo na sajtu ili u pretprodaji preko interneta, na zvaničnom sajtu paviljona www.our2030.com. Posetioci koji rezervišu termin preko interneta će imati brz pristup. GM PR