GM dovodi Chevrolet u Koreju

Chevrolet, vodeći globalni brend kompanije General Motors će biti prestavljen u Koreji 2011. Predsednik sektora automobila i tehnologije i izvršni direktor kompanije GM Daewoo, Mike Arcamone je ovo najavio danas na pres konferenciji koja je održana povodom otvaranja međunarodnog Sajma automobila u Busanu...
“Dolazak Chevroleta će nam omogućiti da našim mušterijama pružimo liniju uzbudljivih novih vozila iz globalne ponude ovog brenda, time im pružajući više opcija za vožnju“, rekao je Arcamone. „Ovo će pomoći kompaniji GM Daewoo da poboljša prodaju i udeo u domaćem tržištu, a da u isto vreme zabeleži dodatne prihode, ojača sigurnost zaposlenja naših radnika, da otvori nova radna mesta i da rezultat svega toga bude dodatna investicija u Koreju. Mi smatramo da je to ključ našeg dugoročnog uspeha“. Kao primer proizvoda koji koreanski potrošači mogu da očekuju, GM Daewoo je predstavio novi Chevrolet Camarona svom štandu na sajmu. Ovaj popularni sportski automobil će biti pušten u prodaju u Koreji 2011. godine. “Prema našem istraživanju tržišta, polovina Korejanaca znaju za brend, i više od 80% njih prepoznaje Chevroletov karakterističan logo,” rekao je Arcamone. “Ovo ukazuje na Chevroletovu reputaciju pozitivnog brenda koja već postoji među potrošačima u Koreji prema ovom brendu. Mi vidimo izvanredne pozitivne strane uvođenja ovog brenda.” Arcamone je takođe naglasio da se današnja objava odnosi na koegzistenciju a ne na zamenu brendova. „Naša odluka da lansiramo Chevrolet je u najboljem interesu kompanije GM Daewoo i Koreje,” rekao je. Brend koji je osnovan 1911. godine, i koji je dobio ime po poznatom vozaču trka Louis Chevroletu, je jedan od četiri centralna brenda kompanije GM. Prošle godine, Chevrolet je zabeležio 44% of ukupne globalne prrodaje GM-a, a zabeležen je i porast u prodaji od 21% u odnosu na prethodnu godinu. “GM donosi novi brend u Koreju da bi pojačao naše prisustvo na domaćem tržištu“, rekao je predsednik sektora međunarodnih operacija, Tim Lee. „Prošle godine je prodato 3,5 miliona Chevrolet vozila na 130 tržišta širom sveta, što je ovaj brend učinilo četvrtim najpopularnijim putničkim automobilom na svetu.” Uspeh proizvoda kao što je nova Chevrolet Cruze kompaktna limuzina i nova generacija Chevrolet Spark mini automobila je odigrao ključnu ulogu u tome da Chevrolet postane jedan od najbrže rastućih brendova na svetu. Prodaja Chevroleta u 2009. godini je udvostručena u odnosu na 2005. “Chevrolet je zabeležio uspeh na razvijenim tržištima Severne Amerike i Evrope, kao i na tržištima u razviju u Azijsko-Pacifičkom delu i u Južnoj Americi,” rekao je Lee. “Uvereni smo da će nas uvesti u novu eru u Koreji.” GM PR