AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota otkrila novi GR86 - svetska premijera novog sportskog kupea

Toyota otkrila novi GR86 - svetska premijera novog sportskog kupea

Nestrpljivo očekivani, potpuno novi GR86 imao je svoj globalni debi na zajedničkoj online promociji TOYOTA GAZOO Racinga i Subaru Corporation...

Toyota otkrila novi GR86 - svetska premijera novog sportskog kupea

Novi Toyotin sportista kompletira GR portfelj, pridružujući se sjajno prihvaćenim modelima GR Supra i GR Yaris, kao treći globalni GR model.


Novi GR86 nasleđuje ključne fun-to-drive karakteristike originalnog GT86, lansiranog 2012. godine i prodatog u više od 200.000 primeraka širom sveta. Očekuje se da će to biti najlakši kupe sa četiri sedišta u segmentu, zahvaljujući širokom spektru inicijativa za uštedu mase, poput upotrebe aluminijuma za krov i panele karoserije.

Toyota otkrila novi GR86 - svetska premijera novog sportskog kupea

Pokretan novim četvorocilindričnim “bokser” motorom lake konstrukcije, čija je radna zapremina povećana na 2,4 litra, performanse GR86 značajno su poboljšane u odnosu na prethodnika.


Dimenzije novog GR86 gotovo su identične GT86, čime je omogućeno da novitet zadrži nisko težište kao bazu za unapređenja agilnosti. Torziona krutost takođe je uvećana za oko 50% u poređenju sa GT86, da bi se ostvarila još bolja upravljivost i kontrola vozila.


Funkcionalne aerodinamičke komponente, kao što su prednji vazdušni kanali i bočni naglašeni paneli, između ostalog razvijeni su kroz učešće modela u auto-sportu, pomažući GR86 da dostigne najbolje upravljanje u klasi i stabilnost.

Toyota otkrila novi GR86 - svetska premijera novog sportskog kupea

Potpuno novi GR86 biće predstavljen i u Evropi. Više detalja biće poznato kasnije tokom godine.


Preliminarna specifikacija¹:

Dužina, širina, visina (mm) 4265 / 1775 / 1310²

Međuosovinsko rastojanje (mm) 2575

Masa praznog vozila (kg) 1270

Motor četvorocilindrični „bokser“, DOHC, Toyota D-4S direct fuel injection i port injection sistem

Zapremina (ccm) 2387

Koncepcija motor napred, pogon nazad

Oslanjanje napred MacPherson, nazad dvostruka poprečna ramena

Kočnice ventilirajući diskovi, napred i nazad

Pneumatici 215/40 R18

¹) Evropske specifikacije podležu homologaciji i biće potvrđene prilikom zvaničnog lansiranja
²) Uključujući krovnu antenu, visina bez antene je 1280 mm


PR

Škoda isporučila prvi Enyaq iV

Škoda isporučila prvi Enyaq iV

Škoda Auto je isporučila prvi Enyaq iV porodici u Norveškoj. Predstavljajući svoj prvi potpuno električni SUV, češki proizvođač automobila preduzeo je najveći korak do sada u svojoj strategiji elektromobilnosti...

Toyota Beyond Zero

Toyota Beyond Zero

Dan planete Zemlje prava je prilika da se podsetimo da je Toyotino putovanje ka nultoj emisiji započelo pre više od 20 godina lansiranjem Priusa, prvog hibridnog električnog automobila na svetu...

Renault E-Tech i Lego - epizoda 1

Renault E-Tech i Lego - epizoda 1

Kombinacija dugogodišnjeg iskustva u razvoju električnih vozila i Formuli 1 kao, entuzijazma i strasti vlastitih inženjera kao i razvojnih i kontrolnih timova pomogli su Renaultu da razvije inovativni hibridni motor E-TECH...

Nissan X-TRAIL – sledećeg leta stiže u Evropu

Nissan X-TRAIL – sledećeg leta stiže u Evropu

Kao dopuna Nissanovoj paleti upečatljivih crossovera, sledećeg leta (2022.) biće predstavljen potpuno novi SUV X-Trail. On je svoju svetsku premijeru doživeo juče na međunarodnoj izložbi automobilske industrije u Šangaju (Auto Shanghai 2021.)...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje