MTM predstavio RS6 Clubsport sa preko 730 KS

Sličnosti sa drugim vozilima, kao na primer sa legendarnim Audi V8 DTM serijom iz 90/91 ne mogu se zanemariti. Sa odnosom snaga/težina od 2.65 Kg/PS, sportska interpretacija RS6 je daleko ispred svog prethodnika, koji je konkurentske mašine sa pogonom na sva četiri točka bacio u očaj.
Direktoru kompanije, Rolandu Mayeru, to je izgleda takođe pošlo za rukom, jer je sa MTM-ovim RS6 R postavio rekord kada su u pitanju kombi vozila, vozeći neverovatnih 344,2 km/h na brzinskoj trci u Nardo-u. Novi cilj je 350 km/h, a za taj poduhvat MTM RS6 Clubsport ima više snage i manje težine od svojih takmaca. Rezultat: preko 730 KS, oko 860 Nm obrtnog momenta i težina ispod dve tone. 5.0 TFSI V10 Biturbo sa 6-tostepenim triptonik menjačem sa DSP-om, po povećanju snage u Wettstetten/Ingolstadt-u, sada ubrzava od 0 do 100 km/h za 3.6 sekundi, dok 200 km/h dostiže za nešto više od 11. Komponente “MTM RS6 Clubsport” projekta su jasne: manja težina i mnogo više snage od standardnog serijskog automobila. Pored izmena na ECU-u, inženjeri iz MTM-a demonstrirali su tehničku veštinu kako bi dostigli preko 730 KS i 860 Nm obrtnog momenta raspoloživih na 2.750 U/min. Kao dodatak tome, MTM-ov izduvni sistem od nerđajućeg čelika – katalizator i prigušivači (4-cevi, svaka od po 80 mm sa prigušnim ventilima u 2 cevi i kontrolnom sistemu), kao i drugi detalji i modifikovani sistem za menjanje brzina ugrađeni su u vozilo. Što se amortizera tiče, RS6 Clubsport je opremljen MTM-ovim podesivim sistemom amortizera koji omogućava spuštanje od 10 do 45 mm. Pored toga, za BIMOTO felne od 20” ili 21” preporučuju se, na primer, Michelin Pilot Sport PS2 gume veličine 305/30 ZR 21. Standardne Carbon-Ceramic kočnice, odobrene od Rolanda Mayera, još uvek se koriste, ali se po zahtevu mogu naručiti i snažnije sa vazdušnim hlađenjem. Za sve koji žele da konvertuju svoj RS6 u Clubsport toplo se preporučuje MTM-ov snažni kočioni sistem sa diskovima dimenzija 405 x 36 mm i Brembo-ovim monobloc čeljustima sa 6 klipova. Uz sve to, MTM nudi i izmenjenu geometriju prednje osovine, što uz gore pomenuti sistem amortizera, omogućava bolje ponašanje automobila u krivinama. Kada se vratimo na legendarni DTM V8 trkački automobil koji je pre 20 godina bio poznatiji po osećaju koji je nudio u vožnji nego po optičkom tjuningu, vidimo i druge sličnosti. Modifikacije na karoseriji sa karbonskim difuzorom i diskretnim prednjim spojlerom od ugljeničnih vlakana, koji su odslikavali kredo MTM direktora, Rolanda Mayera: moramo pobediti, ali ne sa spojlerima koji su lepi za oko, već sa najboljim vremenom, sa najvećom brzinom. Kada su vrata vozača otvorena, vidimo da je u unutrašnjosti vozila, kao i na mestu vozača i suvozača, komfor serijskog automob! ila zame nio sportski dizajn. Posebnu pažnju privlači zaštitni kavez i to što nema zadnjih sedišta. Povrh svega, RECARO sportska sedišta i sigurnosni pojasevi omogućavaju najbolju poziciju za vožnju i najbolji odgovor našoj svrsi: koncentracija na vožnju. I to je ono što predstavlja MTM RS6 Clubsport. Čini se da će i ove godine biti uzbudljivo na brzinskim stazama: nemojte podceniti Audi limuzinu, koja juri kao raketa. U 2009. dostigli smo 344,2 km/h, cilj za ovu godinu je 350 km/h. Još jedna sličnost? Pre skoro tačno 20 godina, Audi V8 DTM ostvario je veliki uspeh. A pre tačno 20 godina Roland Mayer odlučio je da osnuje svoju komaniju MTM - Motoren Technik Mayer. MTM PR