Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto Beograd - ’’Igramo srcem, vodimo osmehom’’
Objavljeno: 20.05.2010.
’’Igramo srcem, vodimo osmehom’’ je slogan koji će biti ispisan na autobusu reprezentacije Srbije koji će prevoziti naše fudbalere u toku Svetskog prvenstva u Južnoj Africi. Autor pobedničkog slogana je Aleksandra Vasiljević koja je osvojila nagradu za najlepši slogan -automobil i10...
Hyundai Motor Company zvanični partner Svetskog prvenstva u fudbalu 2010. godine organizovao je širom sveta nagradni konkurs pod nazivom ’’Navijaj uz Hyundai’’ (’’Be there with Hyundai’’). Nagradni konkurs je organizovan u 32 zemlje čije su se reprezentacije plasirale za učešće na Svetskom prvenstvu u Južnoj Africi. U glasanju za ovaj nagradni konkurs je učestvovalo 52.000 navijača širom sveta. Pobednički slogan svake od zemalja učesnica će biti ispisan na autobusu koji će prevoziti nacionalni tim te zemlje tokom Svetskog prvenstva u Južnoj Africi.
Od svih prijavljenih slogana u Srbiji 5 najboljih je birala komisija Hyundai Auto Beograda, a 2 slogana za najuži izbor birao je Hyundai Motor Company. Pobednik je autor jednog od ova 2 slogana koji je u javnom glasanju na web site-u Hyundai FIFA World Cup sakupio najveći broj glasova. Pored glavne nagrade, automobila i10, biće dodeljeno i 8 utešnih nagrada, 3 boravka za 2 osobe u hotelu Marita u Portorožu i 5 uređaja iPOD Nano.
Nagradni konkurs ’’Navijaj uz Hyundai’’ (’’Be there with Hyundai’’) organizovan je i za ranija Svetska prvenstva i stekao je reputaciju jednog od najuspešnijih marketinških programa tokom FIFA World Cup-a 2006. godine u Nemačkoj. U saradnji sa FIFA timom nagradni konkurs je ponovo sproveden za Svetsko prvenstvo u fudbalu koje će se u junu i julu ove godine održati u Južnoj Africi.
Hyundai Motor Company sponzoriše najveće fudbalske sportske događaje i to Evropska prvenstva u fudbalu od 2000.god.i Svetska prvenstva u fudbalu od 2002. god. Ugovor o sponzorisanju ovih događaja je potpisan do 2014 god.
Hyundai Auto Beograd PR
Fusion, svestrano upotrebljivo vozilo – kao porodični automobil, kao „gradski SUV“, a po potrebi i kao mali „kombi“ – jedan je od tri modela u posebnoj prolećnoj ponudi Grand Motorsa, generalnog uvoznika Fordovih vozila...
Inspirativna kreativnost mladih umetnika Srbije još jednom je pokazala svoj vrhunski domet na sinoć održanoj ceremoniji Svečane dodele nagrada Zvaničnog konkursa MLADI? KREATIVNI? CHEVROLET! 2010 za Srbiju !
Kompanija KIA AUTO d.o.o., još jednom ima posebnu čast da obavesti javnost da nakon modela iz cee’d game (pro_cee’d, cee’d i cee’d_sw), zatim model Venga, kao i novog atraktivnog terenca Sorento i model Soul će ubuduće na svim evropskim tržištima, uključujući i Srbiju imati 7 godina pune fabričke garancije (do 150.000 km) na kompletno vozilo!
U sredu je u prijatnoj atmosferi Specijalnog rezervata prirode Zasavica, pored Sremske Mitrovice, održana zvanična promocija redizajnirane Toyote RAV4, višenamenskog vozila bez kompromisa, dostupnog po ceni već od 23.500 eura. Ovo je drugi facelift treće generacije modela RAV4, koja je predstavljena 2006. godine. Fotografije snimljene na prezentaciji nove generacije modela Toyota RAV4, možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK
NISOTEC ulja i tehničke tečnosti, koje predstavljaju brend kompanije NIS, nagrađeni su za kvalitet na 77. Međunarodnom poljoprivrednom sajmu u Novom Sadu. Veliku zlatnu medalju osvojio je NISOTEC ANTIFRIZ EURO 100, u robnoj kategoriji "Noviteti mehanizacije i motorna ulja"...
Spaljene gume, puno dima, miris benzina, atraktivne devojke, brzi automobili i opet puno dima! Kratak je opis svakog drift takmičenja. Otvaranje sezone 2010 prestižne King of Europe serije bilo je u Kragujevcu a šta se dešavalo u nekada prestonici srpskog automobilizma pogledajte na odličnom filmu momaka iz 011 Racing Teama.
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda, povodom 200 godina Peugeot-a, počela je specijalnu akciju prodaje modela 206 + i 207. Kao doprinos obeležavanju veoma značajnog jubileja francuskog proizvođača automobila, Verano Motors je obezbedio vrlo povoljne cene za Peugeot 206+ i Peugeot 207...
U sredu 12. maja, kompanija Renault Nissan Srbija je potpisala ugovore sa dva promotera. Marka Nissan je napokon dobila svoja zaštitna lica: Anica Dobra će narednih godinu dana voziti Qashqai 2.0 benzinac crne boje, dok će se Gordan Kičić dičiti novim Qashqai + 2, 2.0 diesel caffe latte boje...
Kompanija Chrysler Balkans od danas, srede 19.05.2010, pokreće veliku prodajnu kampanju koja će trajati do kraja juna 2010. Sva vozila su u ponudi po izuzetnim cenama i sa bogatim paketom opreme koji između ostalog uključuje...