Europ Assistance bez posla oko Citroen vozila

Nakon gotovo polugodišnjeg korišćenja pojavili su se i prvi rezultati usluge 24-satne pomoći na putu, koju imaju svi vlasnici Citroen vozila kupljenih u ovom periodu u VITRO GROUP, ili kod njihovih ovlašćenih dilera. Prema rečima Direktora tehničke službe, Vladana Živanovića, Citroen je postigao impresivan rezultat...
Ni jedno vozilo nije ostalo u kvaru, pa tako nije ni bilo poziva od strane vozača Citroen-a za korišćenje ove pogodnosti koju je VITRO GROUP obezbedio svojim vernim kupcima.
Da podsetimo, VITRO CITROEN ASSISTANCE je prestižni program pomoći na putu specijalno skrojen da zaštiti vozače Citroen-a u Srbiji ili bilo gde u Evropi. Sve što vozač treba da uradi u slučaju bilo kakve nezgode, jeste da okrene broj koji se nalazi u knjižici koja se dobija prilikom kupovine vozila.
Pomoć na putu je obezbedjena 24h svakodnevno tokom cele godine. Kada se nezgoda dogodi vozaču je na usluzi besplatna popravka vozila, šlepovanje, ukoliko vozilo ne može da se pokrene ili zamensko vozilo, ukoliko vozilo ne može da se popravi u toku dana.
Ova usluga je dostupna svim kupcima novih Citroen vozila za vreme trajanja garantnog roka, a kako s ponosom ističu u VITRO GROUP kvalitet izrade Citroen vozila s pravom ispunjava očekivanja da ovaj program pomoći na putu gotovo i da neće imati korisnike. “Medjutim”, kaže Živanović, “nama je najvažniji opušten i spokojan osećaj naših kupaca, da su bilo kom delu Evrope potpuno zaštićeni od bilo kakve neprijatnosti. Time dokazujemo da se VITRO GROUP uvek ponaša kao ozbiljna i odgovorna kompanija”. Možemo dodati, odnos prema kupcima za svaku pohvalu.
VITRO GROUP Marketing