Chevrolet promoviše Volt u okviru Kinect-a za Xbox 360

Kupci Chevrolet-a u SAD će uskoro biti u mogućnosti da na jedan nov način dobiju informacije o Chevrolet Volt-u, zahvaljujući inovativnim tehnologijama koje je Microsoft danas predstavio na festivalu advertising-a u Kanu...
Jedna od novih tehnologija, Kinect za Xbox 360, omogućava novi način igre, sa controller-free igrama i zabavom. Chevrolet će biti jedna od prvih kompanija koja će isprobati novu tehnologiju kada Kinect za Xbox 360, na jesen bude lansiran. Kupcima će biti omogućeno da nauče o proizvodnji Volt-a kroz interaktivni video prikaz na Xbox LIVE-u ili na web-u, kao i da iskuse test vožnju virtuelnog Volt-a u “Kinect Joy Ride”-u, prvoj controller-free trkačkoj igri koja dolazi iz Microsoft Game Studija.
“Volt primenjuje naprednu ekološku tehnologiju kako bi Chevrolet vozače oslobodio pumpe za gorivo, čineći ga jednim od najuzbudljivijih izuma koje je automobilska industrija videla godinama unazad,” kaže Jim Campbell, potpredsednik Chevrolet Marketing-a za SAD. “Neophodno je da naša marketinška kampanja bude odraz svega pomenutog. Kinect nam omogućava da prenesemo uzbuđenje iskustva u showroom-u u dnevne sobe naših kupaca. To je način da se doživi iskustvo fizičkog kontakta sa proizvodom koje je osnovno za odluku o kupovini.”
Prodaja Chevrolet Volt-a će početi krajem 2010.god na izabranim tržištima SAD-a. Chevrolet Europe će proslaviti stogodišnjicu u Novembru 2011.god dolaskom prvog Volta-a u Evropu. Odluka o saradnji sa Microsoft-om na promociji i oglašavanju na tlu Evrope biće doneta nešto kasnije.
Chevrolet PR