Nova generacija Goodyearovih pneumatika za kombinovanu upotrebu

Goodyear je u Kolmar-Bergu, Luksemburg, predstavio svoje nove pneumatike Omnitrac Mixed Service Steer II i Omnitrac Mixed Service Drive II (MSS II i MSD II) koji donose izuzetne performanse i vrhunski prenos snage na neasfaltiranu podlogu, veću kilometražu i poboljšano kočenje na mokrim površinama...
Pneumatici MSSII i MSDII su prvi proizvodi iz potpuno nove generacije pneumatika za kombinovanu upotrebu koji su posebno zasnovani za zadovoljavanje svih potreba u oblastima građevinarstva i upravljanja vozilima u uslovima drumske i terenske vožnje.
Ovi pneumatici nove generacije za kombinovanu upotrebu su plod Goodyearove tehnologije Max koja objedinjava najsavremenije smeše i revolucionaran dizajn za sveukupno poboljšanje performansi.
Pomoć upravnicima voznih parkova u smanjivanju troškova
Goodyearovi pneumatici Omnitrac MSSII i MSDII pomažu upravnicima voznih parkova da na različite načine uštede novac. Inovativne tehnologije i proizvodni proces koji se ogleda u optimalizovanoj konstrukciji karkase garantuju veliku izdržljivost i veoma efikasnu obnovu pneumatika. Sve to donosi upravnicima voznih parkova stvarne, opipljive koristi u smislu poboljšane otpornosti na oštećenja u teškim uslovima kombinovane upotrebe, otpornosti na širenje korozije i poboljšane robusnosti. Pored toga, promišljen dizajn nove generacije pneumatika MSDII omogućava do 17% veću kilometražu, a pneumatici Omnitrac MSSII i MSDII takođe imaju manji otpor kotrljanja što dodatno smanjuje troškove voznog parka.

Dostupno u kombinaciji sa tehnologijom DuraSeal
Pneumatici Omnitrac MSSII i MSDII su kao prvi pneumatici iz Goodyearove porodice pneumatika Omnitrac za kombinovanu upotrebu dostupni i u kombinaciji sa inovativnom tehnologijom DuraSeal. Zahvaljujući sloju zaptivnog sredstva ugrađenog u gazeći sloj, ova jedinstvena Goodyearova patentirana tehnologija sprečava izlazak vazduha u slučaju da strano telo prečnika do 6 mm probije gazeći sloj. Čak i ako se takvo strano telo izvadi iz gume, sloj zaptivnog sredstva sprečiće gubitak vazduha. To znači da se teretna vozila kod kojih može da dođe do probijanja gazećeg sloja obično ne mora odvesti na opravku i da i dalje mogu ostati u upotrebi čime se izbegavaju skupi prekidi u radu.
Prvi pneumatici za pogonsku osovinu Super Single za kombinovanu upotrebu u industriji
Goodyear takođe proizvodi pneumatike Omnitrac MSDII Super Single za pogonsku osovinu dimenzija 385/55R22.5 i 495/45R22.5. Ovi inovativni pneumatici, koji donose značajnu uštedu u pogledu težine, razvijeni su u saradnji sa preduzećima Mercedes i Renault Trucks.
Bolji prenos snage na podlogu i prianjanje u mokrim uslovima
Novi pneumatici donose značajna poboljšanja u odnosu na njihove prethodnike u pogledu ključnih pokazatelja performansi vezanih za prenos snage na podlogu i prianjanje u mokrim uslovima. Tako na primer kombinacija pneumatika Omnitrac MSSII i MSDII omogućava čak 6% bolji prenos snage na neasfaltiranu podlogu, a takođe donosi i poboljšanje u pogledu performansi na mokroj površini: kočenje na mokrom kolovozu je poboljšano za 3%, a ispitivanja u obliku kružne vožnje u mokrim uslovima pokazala su da pomenuta kombinacija pneumatika obezbeđuje 2% bolje prianjanje prilikom vožnje mokrim kolovozima. Sve te prednosti dokazuju da kombinacija pneumatika Omnitrac MSSII i MSDII omogućava upravnicima voznih parkova da maksimalizuju radni učinak i uštede novac.

Spremni za 2012.
Novi propisi EU o minimalnim zahtevima u vezi sa performansama pneumatika stupiće na snagu u narednih nekoliko godina. Sa pneumaticima Omnitrac MSSII i MSDII, upravnici voznih parkova mogu da budu mirni u pogledu pomenutih propisa, znajući da ih njihovi pneumatici ispunjavaju. Budući da i jedni i drugi pneumatici ispunjavaju zahteve Uredbe EZ 661 u vezi sa otporom kotrljanja i bukom koja pri tome nastaje čak dve godine pre stupanja pomenute uredbe na snagu, upravnici voznih parkova koji će svoja vozila već danas opremiti pneumaticima Omnitrac MSSII i MSDII mogu sasvim mirno dočekati 2012. godinu.
Goodyearovi pneumatici Omnitrac MSSII namenjeni su za upravljačke osovine, a pneumatici Omnitrac MSDII za pogonske osovine. I jedne i druge krasi tehnologija Omnitrac Max, najnovija tehnologija iz porodice Goodyearovih tehnologija Max, koja objedinjava najsavremenije materijale i elemente dizajna, uključujući smeše gazećeg sloja otporne na oštećenja, robusne konstrukcije karkase i optimalizovane dezene. Sve to donosi izvanrednu kilometražu i prenos snage na podlogu, kao i efikasno obnavljanje za bolji učinak voznog parka. Tu su i širi gazeći slojevi za još veću kilometražu, kao i mere za zaštitu od kamenja i čišćenje blata. Pored toga, poboljšanja dezena omogućavaju još bolje kočenje i smanjuju buku. Kod pneumatika koji se upotrebljavaju u teškim uslovima izuzetno je važna zaštita od oštećenja kojom se sprečava da strana tela raseču ili probuše pneumatik što može nepovratno da uništi karkasu i da je učini neobnovljivom. Goodyearovi pneumatici Omnitrac MSSII i Omnitrac MSDII su dostupni u sledećim dimenzijama. Svi Goodyearovi pneumatici za teretna vozila mogu da se ponovo narežu i obnove u potpunosti. Verzije DuraSeal biće dostupne od jula 2010. godine.
Sava Tires PR