Pobednici takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! 2010

Internacionalni žiri je 19.juna u mestu Zolder u Belgiji izabrao pobednike četvrtog po redu takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! Pobednički individualni i grupni projekti dolaze iz Austrije (oblast muzike), Francuske (oblast mode i oblast video), Portugala (oblast vizuelnih umetnosti) i Velike Britanije (oblast fotografije)...
“Balkanski ritam”, oživljavanje prizora grada i agresivan dizajn oduševili su evropski žiri. Pasa Mustafa, na čelu kompanije Digital Studios, Endemol iz Velike Britanije je izjavio da je bilo očigledno da je “dosta truda uloženo u projekte” i da je žiri imao otežan zadatak zbog “velikog broja veoma kreativnih i izvanrednih radova”.
Četvrta godina takmičenja Mladi?Kreativni?Chevrolet! pokazala je dalji porast broja zemalja učesnica, koji je sada uključivao 20 zemalja širom Evrope i 135 prijavljenih škola primenjenih umetnosti.Osam video projekata, 9 projekata iz oblasti forografije, 13 iz oblasti vizuelnih umetnosti, 11 iz oblasti mode i 6 iz oblasti muzike prezentovano je internacionalnom žiriju kojeg su predstavljale najrazličitije kompanije poput RIDE snowboards, Endemol i Lipsy. Žiriju se pridružio i predsednik i Managing Director Chevrolet Europe, Wayne Brannon, koji je bio veoma zaniteresovan interpretacijama Chevrolet brenda od strane mladih umetnika. Vodeći strastvenu debatu, rekao je: ”Odluke su bile teške jer je bilo toliko mnogo izuzetnih radova.” Pobednici će dobiti priliku da usko sarađuju sa članovima žirija u okviru njihovih oblasti kroz “iskustvo iza scene”. Nagrade će biti svečano objavljene 29. septembra tokom velike ceremonije, kada će pobednici i primiti svoje novčane nagrade.
Mladi?Kreativni?Chevrolet! je pan-evropsko takmičenje za studente primenjenih umetnosti koje se od 2007.god. jednom godišnje organizuje od strane Chevrolet Europe, a uključuje razne oblasti umetnosti (2010.god. to su moda, muzika, fotografija, video i vizuelne umetnosti). Ovim projektom, Chevrolet podstiče kreativnost i podržava mlade umetnike u ranim fazama njihovih karijera.

EVROPSKI POBEDNICI
VIZUELNE UMETNOSTI
Tema: NEKA SEVAJU VARNICE!
Redizajnirati spoljašnjost Chevrolet Spark-a na način koji će da prikaže duh automobila i oduševi publiku. Neka Chevrolet Spark da snage vašoj kreativnosti da osmisli grafička rešenja za spoljašnjost automobila. Spark je tema za ovu oblast i rešenje treba da je usaglašeno sa urbanim dizajnom automobila. Umesto prilično čestog “slatkog i bljutavog” pristupa, Spark je nešto agresivniji, oštriji, spreman da “grize” i to treba da je reflektovano u dizajnu. Rešenje koje pobedi u ovoj oblasti će osvanuti na vodećem automobilu u okviru WTCC trke.
I nagrada
José Rocha
Škola: ESTG-IPVC, Viana do Castelo, Portugal
Komentar žirija: “Ovaj projekat je pobedio jer je agresivan. Odiše dinamikom mnogo više nego ostali i veoma dobro prikazuje pokret.
II nagrada
Toms Burāns
Škola: Janis Rozentals Riga Art Highschool, Riga, Latvija
Komentar žirija: “ Tema grada i urbanosti je dobro reflektovana u ovom projektu. Linije i boje su korišćene sa velikim razmišljanjem.”
III nagrada
Laura Di Berardino
Škola: Istituto Europeo Arti Operative, Peruđa, Italija
Komentar žirija: “Ovaj projekat je na trećem mestu zahvaljujući svom razigranom i veselom karakteru. To je jedan dobar, zabavan rad.”

MODA
Tema: BUDUĆNOST JE SADA!
Dizajnirati futuristički outfit koji otelotvoruje svojevrsan stil Chevrolet Volt-a, automobila koji je i elegantan i tehnološki potkovan. Chevrolet Volt će se pojaviti na tržištu krajem 2010.god. i predstavlja tehnološki najnaprednije vozilo kompanije GM do sada. Transformisati kvalitete ovog sofisticiranog i futurističkog vozila u outfit koji će nositi model koji će promovisati automobil na prestižnom događaju.
I nagrada
Jungeun Eom
Škola: ESMOD, Lion, Francuska
Komentar žirija: “Ovaj projekat je sexy i sviđa nam se što je dizajner kreirao svoj lični prikaz – veoma je inovativan. Projekat je agresivan, rizičan i u trendu.
II nagrada
Adam Baranyi, Anett Gálvölgyi, Anna Zsófia Kormos, Márton Zsolt Miovác
Škola: MOHOLY-NAGY University of Arts and Design, Budimpešta, Mađarska
Komentar žirija: “Ovaj projekat je prelepo napravljen i prikazuje veliko majstorstvo – savršen je.”
III nagrada
Konstantina Agaliou
Škola: INTERGRAPHICS, Atina, Grčka
Komentar žirija: “Ovaj projekat poseduje dobar oblik, zaista je drag i sofisticiran. Suptilan je i veoma mudar.”

MUZIKA
Tema: “Come on baby, light my Spark”
Iskomponovati jednu melodiju na zadatu temu koja će moći da prati Spark na događaju kada će biti lansiran. U ovoj oblasti se povezuje Chevrolet Spark sa muzikom i komponovanjem Spark melodije. Cilj je da se komponuje originalna melodija, zabavna i živahna, koja će moći da se iskoristi za događaj na kojem će Spark biti promovisan ili za prezentaciju Sparka uopšte, na TV-u, radiju ili internetu. Kreirati zvuke koji otelotvoruju stav Spark-a, inovaciju i jedinstven stil. Chevrolet Spark nudi mogućnost korišćenja kako iPod-a, tako i bilo kojeg MP3 player-a na svom CD/radio uređaju preko AUX i USB priključaka.
I nagrada
Daniel Kovacs
Škola: University of Applied Arts, Beč, Austrija
Komentar žirija: “Ova pesma je neverovatno mladalačka i dinamična. Savršeno se uklapa sa Spark-om.”
II nagrada
Peter Klohmann
Škola: Hochschule für Musik, Majnc, Nemačka
Komentar žirija: “Ovo delo poseduje vrsan humor. Zvuči kao mudra i razdragana karikatura Spark-a.”
III nagrada
Simon Pfaff, Jan Willem van Hees
Škola: Artez Conservatorium Enschede, Holandija
Komentar žirija: “Ovo je primamljiva rock pesma koju ne možete da izbijete iz glave. Tera vas da poskakujete u svojim kolima i stalno puštate u vožnji.”

VIDEO
Tema: 2010.godina označava početak nove dekade i predstavlja godinu Spark-a
Kreirati video clip koji prikazuje kako Spark ide u susret zahtevima nove dekade i nove generacije u gradskoj sredini. Inspirisati se Chevrolet Spark-om i izraziti sledeće poruke, u vidu reklame, video clip-a, animacije, itd: Spark menja pravila kako u pogledu zabave i mode, tako i u pogledu funkcionalnosti, kombinujući sve najnovije unutrašnje elemente automobila za razonodu, sa komforom, sigurnošću, niskom potrošnjom i emisijom.
I nagrada
Hugo Charpentier, Adrien Badedji, Remy Mattei, Milian Topsy, Cyril Taillardat
Škola: Ecole Emile Cohl, Lion, Francuska
Komentar žirija: “Ovo je izvanredni projekat – veoma kreativan! Ovi student će bez sumnje biti veoma uspešni i uticajni u pravljenju filmova. Obratite pažnju na njih – oni su ti koji obećavaju.”
II nagrada
Toni Eisner
Škola: University of Applied Arts, Beč, Austrija
Komentar žirija: “Ovaj projekat je odlično vođen i zaista osvaja publiku. Ovaj student bi definitivno dobio posao!”
III nagrada
Davor Konjikusic, Neven Petrovic, Gasper Milkovic Biloslav
Škola: Akademija Dramske Umjetnosti, Zagreb, Hrvatska
Komentar žirija: “Ovaj video clip poseduje impresivnu kameru – režiser je koristio zaista interesantne uglove snimanja.”

FOTOGRAFIJA
Tema: Mali auto koji ima šta da kaže!
Napraviti inovativnu i privlačnu fotografiju koja bi privukla pažnju evropskih lifestyle magazina. Inspirisati se novim Chevrolet Spark-om, automobilom sa stavom, agresivnom i jedinstvenom pojavom i mladalačkim enterijerom. Pronaći inspiraciju u imenu i prikazati auto u svom najvećem sjaju. Neka sevaju varnice!
I nagrada
Rachel Astle, Kerry Baxter, Hayley Brooks, Lyndsay Eaton
Škola: Burton College, Burton upon Trent, Velika Britanija
Komentar žirija:“Bajkovitost je fantastična ideja – savršena lifestyle fotografija koja priča priču. Studenti su uspešno radili na svetlu i kompoziciji slike – i pored dosta pokreta na slici, auto je u centru pažnje.”
II nagrada
Petr Bača
Škola: Ateliér Užité a reklamní fotografie, Fakulta umění a designu, UJEP, Faculty of Arts, Usti nad Labem, Češka
Komentar žirija: “Student je napravio dobro promišljenu, iskrenu i profesionalnu fotografiju – dobar kadar samog proizvoda.”
III nagrada
Lea Lugaric
School: Kunstuni Linz, Grafik Design und Fotografie, Linc, Austrija
Komentar žirija: “Dobra kompozicija, interesantna slika i inovativan način da se prikaže Chevrolet Spark.”
Chevrolet PR