Škoda Auto: rast prodaje u prvom polugodištu od 15 %

Kompanija Škoda Auto, u prvom polugodištu 2010. godine prodala je 378.747 automobila, što u odnosu na isti period prethodne godine predstavlja povećanje od 15 %. Najveću zaslugu za ovako dobar rezultat ima tržište Kine, gde je mlado-boleslavska kompanija prodala 84.135 vozila, što predstavlja međugodišnji rast od 83 procenta...
"Škoda napreduje zahvaljujući velikoj potražnji u Kini, ali i u mnogim zemljama zapadne i istočne Evrope. U nekim zemljama je tržište i dalje nestabilno, i zato druga polovina 2010. godine skriva veliki izazov." - izjavio je član predsedništva Škoda Auto za prodaju i marketing, Reinhard Fleger.
Drugo najveće tržište za Škodu posle Kine je i dalje Nemačka. U prvom polugodištu tekuće godine, u Namečkoj je prodato 58.000 vozila marke Škoda. Kompanija iz Mlade Boleslave je u prvom polugodištu 2010. godine zabeležila rast prodaje i u zapadnoj Evropi (bez Nemačke), i to za 34,5 %, na 117.283 vozila. Samo u Velikoj Britaniji je zabeležen rast prodaje od 61,2 %, a u Španiji 50 procenata. Oporavak beleže i tržišta u istočnoj Evropi. Naprimer, u Rusiji je zabeleženo povećanje prodaje Škoda vozila za 7,5 %, na 20.800 vozila.
Automagazin.rs