Ferrari 458 Challenge i zvanično predstavljen

Maranello je predstavio novi takmičarski automobil za kup takmičenje Ferrari Challenge Trofeo. Na stazi Fiorano, Ferrari 458 Challenge brži je čak dve sekunde od modela Ferrari 430 Challenge...
U ponudi italijanske kompanije, ovo je peta generacija trkačkog automobila pripremljenog za Challenge Trofeo. Nakon modela 348, 355, 360 i 430, sa dodatom Challenge, pred nama je peti automobil, razvijen na bazi modela 458 Italia. Na stazi Fiorano, Ferrari 458 Challenge zabeležio je rezultat 1:16,5 min, što je za dve sekunde brže od modela 430 Challenge.
Motor automobila je ostao nepromenjen.Ferrari 458 Challenge ima atmosferski 8-cilindrični motor, zapremine 4,5 litra, koji razvija 570 konjskih snaga pri devet hiljada obrtaja radilice. Dvolamelasti menjač je značajno izmenjen, pa je promena stepena prenosa brža i direktnija. Za prenos snage brine se elektronski diferencijal E-Diff, i kontrola trakcije F1-Trac. Oba rešenja su preuzeta od serijske verzije, ali na trkačkoj verziji se pojavljuju prvi put. Sistemi imaju novi software, specijalno programiran za korišćenje na takmičenjima.
Ferrari 458 Challenge je i "smršao". Paneli karoserije su tanji, a korišćeno je više kompozitnih materijala. Italijani nisu objavili podatke o masi automobila, ali potvrđeno je da je automobil lakši od serijskog. Oslanjanje je dobilo seriju novih komponenti, a automobil je za 30 mm niži, i poseduje tvrđe opruge i snažnije amortizere. Ferrari je svoj novi "bolid" opremio i kočnicama nove generacije. Tip Brembo CCM2 se prvi put pojavio na automobilu 599XX. Felne su prečnika 19 inča, a automobil je postavljen na pneumatike marke Pirelli.
Automagazin.rs