Nissan novom medijskom kampanjom objavio ’’rat’’ Nemcima

Nissan u Velikoj Britaniji nastavlja sa netradicionalnom medijskom kampanjom, u kojoj se ističe da su modeli marke Nissan jeftiniji, ali brži od nemačkih automobila. U kampanji, u kojoj se propagiraju modeli GT-R i 370Z, Nissan je otišao dosta daleko - na konkurentske modele napisao je prilično neprijatne natpise...
Na boku modela Audi TTS objavljen je slogan "Skuplji, sporiji i slabiji od Nissana 370Z", a Porsche Cayman nam "poručuje" sledeće: "Sanjam da budem brz kao Nissan 370Z".

Ali, Nissan nije rekao ništa neistinito - njegov 370Z je zaista brži automobil od njegove premium konkurencije. Steve McLennan, direktor marketinga u Nissanu, istakao je: "Jednostavno, ovom kampanjom smo želeli da "razbijemo" uobičajenu sliku ljudi o tome da su merilo kvaliteta i snage sportskih automobila samo nemački modeli."

Slažemo se, gospodine McLennan. A, da li ste razmišljali o italijanskim sportskim automobilima. Šta mislite o njima, i kakvu biste poruku poslali u Italiju?
Automagazin.rs