AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Osvežena i Opel Corsa OPC - najjača Corsa ikad

Osvežena i Opel Corsa OPC - najjača Corsa ikad

Corsa OPC je sušto oličenje zabavne vožnje. Od kada je predstavljena 2007. godine, prodata je u 13.000 primeraka. Upadljiv stil, podržan je zapanjujućim performansama, turbo motora od141 kW/192 (ks) i sportskim podešenjima šasije, koja je unapredjena na stazi Nirnburgring Nordšlajfe u Nemačkoj...

Iako OPC označava Opel Performanse Centar, auto entuzijastima to znači više od akronima - OPC je izraz čiste strasti. OPC prikazuje koliko sportskog potencijala i tehnološke stručnosti je sadržano u Opel automobilima. OPC verzije evociraju emocije i najbolje su varijante za dinamičnu vožnju u svojoj kategoriji automobila.

Osvežena i Opel Corsa OPC - najjača Corsa ikad

Corsa je dinamičan, moćan, mišićav i brz automobil. Potrošnja goriva u njoj smanjena je na 7,6 odsto dok je emisija ugljendioksida smanjena za 9,5 odsto.  Performanse ne utiču na ove promene. Vozači modela Corsa OPC mogu da uživaju u zabavi još duže, povećavajući opseg od oko 50 kilometara zahvaljujući nižoj potrošnji goriva. Ove godine, OPC tim ima unapređen motor i poboljšan upravljački sistem radi uzbudljivije vožnje.

Pakovanje udarca: Od nule do 100 za 7,2 sekunde

Turbo motor zapremine 1.6-litara (141 kW/192 (ks)) omogućava da  Corsa OPC katapultira od nule do 100 km / h za samo 7,2 sekunde, istovremeno dajući plimni talas obrtnog momenta koji isporučuje još impresivnije performanse. Motor je super efikasan i poseduje zavidnih 120 KS po litru.

Maksimalni obrtni moment od 230 Nm se postiže pri 1,980 ob / min pa sve do 5.850 obrtaja a privremeno se podiže na još veću vrednost od 266 Nm kroz funkciju automatskog dodatnog pritiska. Takva vučna snaga postiže performanse bez napora. Ubrzanje od 80 do 120 km/h u petom stepenu prenosa, na primer, traje svega 6,7 sekundi. Maksimalna brzina je 225 km /h, a šestostepeni menjač je standardan deo opreme.

Osvežena i Opel Corsa OPC - najjača Corsa ikad

Corsa OPC je obrađena da ponudi veću štedljivost. Potrošnja goriva u kombinovanom ciklusu vožnje umanjena je za 7,6 odsto, na 7,3 l/100 km. Emisija ugljen-dioksida je smanjena od 190 do 172 g / km, tačnije za 9,5 odsto. Ovakav napredak je postignut optimizacijom motora u skladu sa Evro 5 standardom emisije izduvnih gasova. Kako bi vozači optimizovali ekonomičnost potrošnje goriva čak i dok voze snažan automobil, ’shift up’ indikator je dodat na glavni displej upravljačke ploče.

Poboljšano upravljanje radi bolje kontrole

OPC inženjeri konstantno unapređuju svoje produkte, a poslednje na šta su bili usredsređeni bilo je upravljanje automobilom. Električno servo upravljanje (EPS) podešeno je tako da vozač preciznije upravlja kolima. Obramica koja nosi letvu upravljača je sada obložena materijalom niskog trenja koji poboljšava osećaj i preciznost upravljanjem kolima. Softver koji kontroliše električni motor je takođe revidiran, pružajući nešto više snage pri malim pokretima upravljača i veći obrtni momenat pri većim okretima.

Osvežena i Opel Corsa OPC - najjača Corsa ikad

Ostatak sportske šasije Corsa OPC ostaje netaknut nakon obavljenih intenzivnih probnih vožnja na stazi Ninrburgring Nordšlajfe, gde su tehničari Opel Performance Centra optimizovali agilnost rukovanja i kontrolu karoserije. Klju;ne OPC modifikacije uključuju snažniju zadnju osovinu, dodatno podešene opruge i amortizere, kruću prednju anti-roll sponi kao i voznu visinu nižu za 10 mm u odnosu na običnu Corsa sport šasiju. Standardna elektronska kontrola stabilnosti (ESC) je takođe podešena, kako bi odgovarala sportskom karakteru automobila.

Zaustavna snage je u skladu sa performansama. Veliki 16-inčni kočioni sistem, sa plavim kočionim stegama disk kočnice od 308 mm sa unutrašnjom ventilacijom, na prednjim točkovima i 264 mm na zadnjim. Aluminijumske felne od 17-inči sa gumama 215/45 R17 predstavljaju standardnu opremu dok su 18-inčne felne sa 225 gumama opcija.

Osvežena i Opel Corsa OPC - najjača Corsa ikad

Upadljiv izgled

Zasnovan isključivo na kupe oblike  modela sa troja vrata, vizuelna pojava modela OPC  donosi jedinstven prednji i zadnji stil, uključujući i posebne otvore, izvajane pragove i duboki zadnji krovni spojler. Ostali elementi karakteristični za OPC, kao što su retrovizori, aluminijumske felne Y tipa, i zadnji difuzor sa centralni trougaonim auspuhom, dodatno pojačavaju karakter automobila posvećenog performansama.

Kabina, čija boja je koordinirana sa eksterijerom, takođe predstavlja snažan performansno orijentisan stav. Izvrsna, školjkasta Recaro sportska sedišta, sa integrisanim naslonima za glavu i bočnim vazdušnim jastucima, obezbeđuju optimalnu podršku i predstavljaju standardnu opremu. Instrumenti sa hromiranim ivicama, sa crvenim pokazivačima, centralnom konzolom u klavir crnoj boji, ravnim sportskim kožnim volanom i aluminijumskim pedalama zajedno doprinose utisku ambijenta koji je sav posvećen performansama.

Opel

IAA Hannover: Atego kamion godine 2011

IAA Hannover: Atego kamion godine 2011

Najveći svetski proizvođač komercijalnih vozila na svetu, Daimler, predstavlja svoja vozila na IAA 2010 Međunarodnom salonu komercijalnih vozila u Hanoveru, koji je počeo juče 23. septembra...

Alfa Romeo Giulietta konačno u Srbiji

Alfa Romeo Giulietta konačno u Srbiji

Dugo očekivani model Alfa Romeo Giulietta konačno je stigao u Srbiju. Lansiranje sofisticirano dizajnirane Giuliette okupilo je sinoć u Ambasadi Italije više od 500 zvanica, među kojima su bili predstavnici Vlade Srbije, diplomatskog kora, kompanije „Fiat automobili Srbija“, najuticajnijih kompanija u Srbiji, veliki broj poznatih ličnosti i predstavnika medija...

Audi A1 1.4 TFSI (136 kW) spreman za Pariz

Audi A1 1.4 TFSI (136 kW) spreman za Pariz

Najsnažniji motor pod haubom modela Audi A1 biće 1.4 TFSI (136 kW). Malozapreminski agregat opremljen i turbopunjačem i kompresorom, može se pohvaliti 4 kW većom snagom od motora u konkurentskim modelima...

Hit Auto: Pomoć u opremanju vozila po novom pravilniku

Hit Auto: Pomoć u opremanju vozila po novom pravilniku

S namerom da vlasnicima automobila omogući da se pripreme za primenu novog Pravilnika o podeli motornih i priključnih vozila i tehničkim uslovima za vozila u saobraćaju na putevima, Hit Auto, prvi među auto kućama, poziva vlasnike automobila marke Renault, Dacia i Nissan, kao i drugih proizvođača...

Ford Fiesta ST 2011 - špijunske fotografije

Ford Fiesta ST 2011 - špijunske fotografije

Prethodna generacija modela Ford Fiesta ST, sa 150 KS pod haubom, bio je uspešan automobil. Iako su mnogi očekivali da će s novom generacijom nestati ST verzija, špijunski fotografi nas uveravaju u suprotno...

Peugeot EX1 - Električni Batmobil s 250 kW

Peugeot EX1 - Električni Batmobil s 250 kW

Peugeot planira na tržište da uvede elektromobil iOn, ali u isto vreme kreće u skupoceni eksperiment sa električnim pogonom. Rezultat je koncept EX1, koji će svetlost dana ugledati na predstojećem sajmu automobila u Parizu...

Citroën Lacoste - vrhunska moda spremna za Pariz

Citroën Lacoste - vrhunska moda spremna za Pariz

Tokom proteklih deset godina, Citroën je zebeležio velike promene. Od neuspešnog proizvođača dosadnih i neuglednih automobila, postao je lider na polju modnih trendova i automobilskog dizajna uopšte. Malo automobilskih kompanija u poslednje vreme pravi tako odvažne automobile kao Citroën. Pred nama je novi dokaz...

Video:  Beach Volleyball SEAT Girls (1/2)

Video: Beach Volleyball SEAT Girls (1/2)

SEAT je višegodišnji partner prvenstva u odbojci na pesku. Za ovu priliku je angažovao veoma atraktivne hostese, kojima pesak nije smetao za uzbudljive performanse. Pogledajmo zanimljiv video...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje