Fiat Fiorino i Qubo 2011: čistiji motori i bolja oprema

Nakon dve uspešne godine na tržištu, model Fiat Fiorino i njegova putnička verzija Qubo, dobili su modernizovan izgled i tehniku. Najmanji dostavni Fiat dobio je motore koji zadovoljavaju strogu Euro 5 ekološku normu, a unapređen je enterijer i nivo opremljenosti...
Glavna promena za model Fiat Qubo za modelsku godinu 2011 je modernizacija motora. Agregati su unapređeni po specifikaciji za emisionu normu Euro 5, koja za putnička vozila stupa na snagu 2011. godine. U ovom segmentu, glavnu ulogu igraju dizel agragati. Dokazani 1.3 Multijet zamenjen je unapređenim motorom 1.3 Multijet II, koji ima novi sistem direktnog ubrizgavanja goriva, filter štetnih čestica i sistem "Start&Stop"

Dosadašnju verziju snage 55 kW, koja ima turbopunjač sa fiksnom geometrijom lopatica, u ponudi će dopuniti snažnija verzija od 70 kW, koja se može pohvaliti turbopunjačem sa promenljivom geometrijom lopatica. Emisija CO2 iznosiće oko 113 grama po pređenom kilometru. Ponudu benzinskih motora dopuniće 1.4-litarski 8V agregat, snage 53 kW, koji je plod saradnje sa grupacijom PSA Peugeot Citroën i 1.4 Natural Power (57 kW) od Fiata, koji pored benzina može koristiti i CNG.
Enterijer je dobio nove kombinacije boja. Izgled instrument table podseća na onu koju smo videli kod nove generacije modela Doblo, sistem Blue&Me unapređen je novom kompatibilnošću za iPod i iPhone. Uz doplatu se može dobiti i nova verzija sa navigacionim sistemom Blue&Me TomTom, koja do sada nije bila u ponudi modela Qubo.
Automagazin.rs