Lexus CT 200h: novo oslanjanje sa amortizerima za bočne sile

Lexus CT 200h nije samo tipičan predstavnik niže srednje klase, koji se može pohvaliti hibridnim pogonom. Japanski proizvođač je za svoj novi model razvio potpuno novu konstrukciju oslanjanja i amortizacije...
Kako bi Lexus CT 200h ostvario komparativnu prednost u odnosu na modele BMW serije 1 i Audi A3, koji će mu na tržištu biti najveći konkurenti, u Lexus-u su pripremili novu konstrukciju oslanjanja. Prednja i zadnja osovina dobiće amortizere za ublažavanje energije bočnih sila (udara i oscilacija). Lexus CT 200h biće prvi visokoserijski automobil sa ovakvim rešenjem. Horizontalno postavljen amortizer brinuće se za bočnu krutost automobila, smanjivši bočna naginjanja karoserije i neželjene vibracije točkova. Veliki naglasak u Lexus-u, stavljaju na optimalizaciju krutosti karoserije.

Oficijelna premijera modela Lexus CT 200h biće održana na oktobarskom sajmu automobila u Parizu, pola godine nakon što je u Ženevi predstavljen dizajn eksterijera. CT 200h biće prvi hatchback model i najmanji model u istoriji marke Lexus. Za pogon su zaduženi benzinski 1.8-litarski motor sa Atkinsonovim ciklusom, elektromotor i menjač E-CVT.
Više o modelu Lexus CT 200h, možete pročitati klikom na LINK.
Automagazin.rs