Mercedes-Benz GLK 200 CDI: nova osnovna motorizacija

Mercedes-Benz GLK 200 CDI je model koji direktno konkuriše osnovnoj specifikaciji konkurentskog modela BMW X1. Nova verzija Mercedes-Benz agregata kombinuje turbodizel snage 105 kW, manuelni menjač i pogon na zadnje točkove...
Kada je BMW X1 stigao na tržište, iznenadio nas je sa dve motorizacije: sDrive18d i sDrive20d, koje kombinuju SUV karoseriju sa pogonom na zadnje točkove. Mercedes-Benz GLK je pomenutom modelu nekoliko meseci "pružao otpor" sa GLK 220 CDI sa pogonom na zadnje točkove. Stigao je novi odgovor iz Minhena: GLK 200 CDI. Opet bez 4Matic sistema i dvolitarskim turbodizel agregatom, čija snaga iznosi 105 kW (X1 sDrive18d ima isto 105 kW), što je za 5 kW viša snaga od motora koji se ugrađuju u modele C i E klase. Isto kao i u 220 CDI, u 200 CDI je standard šestostepeni manuelni menjač.
Serijska oprema u svim GLK modelima sa 4-cilindričnim motorima je slična. Podrazumeva 7 vazdušnih jastuka, dvozonsku klimatizaciju Thermatic, električne prozore napred i nazad, MP3 i radio sistem, konekcija Aux-in, Bluetooth hands-free sistem i 17-inčne felne.
Automagazin.rs