Citroën Lacoste - vrhunska moda spremna za Pariz

Tokom proteklih deset godina, Citroën je zebeležio velike promene. Od neuspešnog proizvođača dosadnih i neuglednih automobila, postao je lider na polju modnih trendova i automobilskog dizajna uopšte. Malo automobilskih kompanija u poslednje vreme pravi tako odvažne automobile kao Citroën. Pred nama je novi dokaz...
Novi koncept Lacoste dokazuje da Francuzi ne spavaju na lovorikama. Serijsku proizvodnju ne očekujte, ali mnogobrojni detalji mogli bi se pojaviti na novoj generaciji modela Citroën C1. Kao što samo ime kaže, automobila je razvijen u saradnji sa modnim studiom Lacoste.

Posada nije tako ugrožena od kiše, kao što se to čini na prvi pogled. Automobil u zadnjem delu ima lak krov koji se puni vazduhom i koji funkcioniše automatski. Konstruktori su mislili i na sunčane dane i Lacoste opremili specijalnim prednjim staklom. Minimalističkim enterijerom dominira dvokraki volan i uzak displej koji se proteže celom dužinom instrument table. Vozač dobija informacije pomoću jednostavnih velikih ikonica, čija grafika podseća na stare videoigle, kao što je Pong.

Koncept Lacoste meri 3,5 metara dužine, 1,52 visine i 1,8 metra širine. Lacoste ima isti međuosovinski razmak kao i Citroën C1. Kao što smo istakli, šanse da se Lacoste nađe u serijskoj proizvodnji su veoma male, ali ovim konceptom su Francuzi najavili neke nove dizajnerske detalje koji će se pojavljivati u novim automobilima ove marke.
Automagazin.rs