Vitro Group i Beogradski maraton

Kompanija Vitro Group i dalje svojim društvenim aktivnostima uspeva da unese osmehe tamo gde je to najpotrebnije – u svakodnevni život. Zvanični uvoznik i distributer Citroen vozila na teritoriji Srbije i Crne Gore, danas je bio zadužen za lepo raspoloženje i brojne uzdahe pripadnica lepšeg pola postavivši na start trke toliko voljeni Citroen C3 nove generacije...
Na Adi je, naime, održana tradicionalna “Ženska trka” u organizaciji “Beogradskog maratona”. Po višegodišnjem dobrom običaju Citroen vozila su bila zvanični prevoznik trke, pa su tako dva prelepa Citroena C3 predvodila stazom naše hrabre sugradjanke, koje su odlučile da današnji dan posvete zdravlju.

Vitro Group je čestitao svim učesnicama trke na sportskom duhu i dobrom raspoloženju, a prema rečima Direktora marketinga Vojislava Lekića, ova kompanija je počastvovana što je i danas bila učesnik “najlepše trke” u Srbiji, uz obećanje da će kompanija sa zadovoljstvom nastaviti saradnju sa “Beogradskim maratonom” i na proleće. Dakle očekujmo da će novi modeli Citroena i dalje izazivati uzdahe, predvodeći internacionalnu kolonu maratonaca ulicama Beograda.

Da subota bude dan ispunjen lepotom u ovoj kompaniji, pomogla je i saradnja sa “Lutrijom Srbije”, pa je tako po šesti put ove godine dodeljen novi Citroen C3 srećnom dobitniku nagradne igre “Bingo”. I ovog puta lepši pol je bio srećniji, a prema iskrenim rečima srećne dobitnice jepši poklon od ovako lepog automobile nije mogla da poželi. Ako tome dodamo da je C3 stigao baš na rodjendan dobitnice, nije teško zaključiti da je na dodeli bilo veoma veselo.

VITRO GROUP Marketing