Chery drži vođstvo u izvozu putničkih automobila u Kini

Kompanije Chery je objavila nedavne prodajne rezultate, uključujući i podatak da je izvoz u avgustu iznosio 10.360 što je porast od preko 238% u odnosu na prošlu godinu. Dakle, Chery je zadržao vodstvo u izvozu među kineskim proizvođačima automobila i zadržao 40% udela u izvozu putničkih vozila...
Ovo je takođe prvi put da je Chery prodaja u inostranstvu dostigla cifru veću od 10.000 vozila nakon globalne finansijske krize. Činjenica da je po drugi put Chery prodao više od 10.000 vozila u inostranoj prodaji je od velikog simboličkog značaja za globalizaciju Chery-ja i kinesku auto industriju. Pre finansijskog cunamija, Chery je postigao prodaju u inostranstvu od preko 10.000 vozila u avgustu 2008, kada je globalna ekonomija imala teške gubitke i kada je izvoz kineskih automobila dostigao rekordno niski nivo u jednom trenutku.
Kriza je uticala i na Chery, te je trebalo dve godine da se povrati izvoz od preko 10.000 vozila. Izvoz kineske automobilske industrije, uključujući Chery, polako odbacuje uticaj globalne finansijske krize i vraća se na pravi put. Globalizacija auto industrije Kine, vođena preduzećima nezavisnog brenda kao što je Chery, ušla je u novu fazu brzog razvoja i internacionalizacije podižući se na novi, viši nivo.
Chery definitivno brine o unapređenju svoje prodajne mreže u inostranstvu i na kineskom tržištu i ide ka višem cilju prodaje. Zahvaljujući definisanju jasnih strateških ciljeva internacionalizacije i upornog rada na tome, Chery je postao svedok zlatnog doba kineske auto industrije i stalno “korača” napred ka inostranom tržištu. Vlade velikog broja zemalja Severne Amerike i Zapadne Evrope sukcesivno apeluju na Chery da investira i razvija njihove lokalne auto industrije. Chery je postao izvanredni predstavnik kineskih auto proizvođača i brendova
Chery