Novi SsangYong Korando - zvanične fotografije i informacije

Nakon prošlogodišnjeg proglašenja bankrota, kompanija SsangYong započela je program oporavka i povratka na evropsko tržište. Jedan od prvih novih modela biće Korando, koji svojim izgledom, cenom i tehnikom spada među najzanimljivije SUV modele na tržištu...
SsangYong Korando nove generacije je kompaktni automobil 4,41 metra dužine. U pitanju je SUV model s petoro vrata, koji će ovoga puta atakovati na domaću konkurenciju (Hyundai ix35 i Kia Sportage), ali i na Nissan Qashqai ili Ford Kugu.

Dizajn automobila je potpisao Giorgetto Giugiaro, koji je sa Koranda "odstranio" džipovske linije prošlog Koranda i zamenio ih novim krivim linijama. Prednjim delom dominira visoka maska hladnjaka, i dva velika otvora za usis vazduha oivičena hromiranim detaljima. Svetlosne grupe nekog podsećaju i na Kiu Cee'd u vreme pre facelifta. Pri pogledu iz profila, odmah u oči upada snažan C stub, a "zadnjica" je skladno dizajnirana.

Dimenzije automobila su 4410 x 1830 x 1675 mm, a međuosovinsko rastojanje iznosi 2.650 mm. Visina automobila od tla je 180 mm. Novi Korando ima masu od 1.591 kilogram i može savladati uglove 22,8 ili 28,2 stepena. Prema tvrdnjama proizvođača, enterijer kombinuje orijentalnu eleganciju i uzdržanost. Oslanjanje koristi proveren koncept: napred McPherson, a pozadi multilink osovinu.

Osnovna motorizacija modela Korando jeste dvolitarski dizelski motor e-XDi200, koji razvija maksimalnu snagu od 129 kW pri 4.000 o/min i maksimalni obrtni moment od 360 Nm u rasponu obrtaja od 2.000 do 3.000 o/min. Agregat zadovoljava Euro 5 ekološku normu i pripremljen je za ispunjenje Euro 6 limita. Motor je opremljen Common-Rail sistemom ubrizgavanja goriva, pod radnim pritiskom od 1.800 Bara i turbopunjačem sa varijabinom geometrijom lopatica. Prosečna potrošnja motora iznosi 6 l/100 km. Standard je šestostepeni manuelni menjač, a uz doplatu se može dobiti i automatski šestostepeni menjač.

U najjeftinijij verziji, Korando će imati pogon samo na prednje točkove, a pogon na sve točkove može se dobiti uz doplatu. Verzija sa 4x4 pogonom ima i AWD lock mod, koji se uključuje blokada diferencijala, kako bi svi točkovi bili aktivni, ali ova funkcija radi samo na terenu, pri brzinama manjim od 40 km/h.
Automagazin.rs