AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

Evolucija logotipa prati razvoj brenda kroz vreme, odražavajući njegov duh i njegove tendencije u budućnosti. Za 90 godina postojanja, Mazdin brend  prošao je kroz bogatu i fascinantnu evoluciju, a njen logotip je postao jedan od najpoznatijih u automobilskoj industriji...

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1936.
 
Ovo je prvi zabeleženi Mazdin logotip iz 1936. godine, registrovan kao zaštitni znak Mazde u trenutku kada počela proizvodnja kamiona na tri točka. Ime Mazda potiče od Ahura Mazda, boga mudrosti, inteligencije i harmonije iz rane civilizacije zapadne Azije. Takođe, ovaj naziv je i prilagođena verzija imena Đuđiro Macuda, osnivača Mazde.

Mazda je 1936. predstavila i ovaj simbol inspirisan grbom Mazdinog rodnog grada. Izražava snažnu vezu brenda i Hirošime, gde je i danas globalno sedište kompanije. Vrhovi u sredini logotipa formiraju trostruko “M” koje simbolizira Mazdu kao proizvođača („Mazda as a motor manufacturer“). Krila s obe strane predstavljaju Mazdinu agilnost, brzinu i sposobnost da doseže nove visine. I korporativni logotip i logotip brenda predstavljeni su u isto vreme, ukazujući na to da Mazdini koreni leže u Hiroshimi. 

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1959.
 
Predstavljanje ovog klasičnog “M” logotipa desilo se u isto vreme kad i predstavljanje Mazdinog putničkog automobila 1959. Prvi automobil s tim logotipom bio je Mazda R360 kupe sa nekoliko naprednih Mazdinih tehnologija – automobil koji je prekinuo s usvojenim pravilima ponašanja, objavljujući budućnost Mazdinih luksuznih automobila.

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1975.
 
Ovaj bezvremenski logotip predstavljen je 1975. istovremeno s Mazdinim novim korporacijskim identitetom. Danas, 35 godina poslije, logotip je ostao nerazdvojni deo Mazdinog vizuelnog ideniteta.

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1992.
         
Ovaj logotip predstavljen je 1992. zajedno sa Mazdinim korporativnim logotipom iz 1975. Njegov oblik izražava veličinu krila, sunce i krug svetlosti. Iz njega se kasnije razvio Mazdin sadašnji logotip.

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

1997.
 
Ovaj logotip predstavljen je u junu 1997. Prikazuje Mazdino “M” dok izraženo “V” simbolizuje kako kompanija proteže svoja krila i kreće prema budućnosti. Predstavlja kreativnost, misiju i vitalnost i Mazdinu konstantnu težnju za rastom i napretkom. Ovaj utisak pojačan je 2000. uvođenjem Zoom-Zoom filozofije koja izražava “emociju kretanja”.

Mazdina namera bila je da ovaj logotip predstavlja simbol savršenosti, uspešnosti i da nudi svojevrsno obećanje kupcima širom sveta. Takođe, izražava Mazdinu predanost stvaranju  kvalitetnih proizvoda koji svojim vlasnicima nude zadovoljstvo u vožnji, uz različitost.

Mazdin 90. jubilej - Logotip kroz vreme

2008.
 
Mazda je 2008. predstavila novi globalni vizuelni identitet. Ne menjajući sam logotip, novi identitet  simbolizuje uspešan smer kompanije s evolucijom i inovacijom kao njenim ključnim vrednostima.

Novi vizuelni identitet uključuje novo ‘dinamično krilo’ i Zoom-Zoom slova sada ukošena tako da izražavaju pokret i hrabru prirodu Mazda Motor Corporation.

Mazda PR

Mercedes-Benz C 2011 - špijunske fotografije

Mercedes-Benz C 2011 - špijunske fotografije

O modernizovanom Mercedes-Benz C klasa poslednjih meseci se puno govorilo. Današnje nove špijunske fotografije otkrivaju nam unapređenu C klasu u karavan karoserijskoj verziji. Automobil je snimljen sa minimalnom maskom...

Prodajna akcija Subarua u Srbiji

Prodajna akcija Subarua u Srbiji

Povodom pete godišnjice uspešnog poslovanja na tržištu Srbije, ovlašćeni uvoznik i distributer Subarua u našoj zemlji, kompanija “Subaru za Srbiju i Crnu Goru” je od 1.novembra pokrenula prodajnu akciju koja se odnosi na gotovo čitavu gamu ovog japanskog proizvođača koja je na raspolaganju kupcima u Srbiji...

Ford: U Madridu prva svetska test-vožnja Focusa nove generacije

Ford: U Madridu prva svetska test-vožnja Focusa nove generacije

Osobe spremne da uzmu učešće u projektu Ford Focus Svetske test-vožnje moraju da budu spremne da se u Madridu, u Španiji, upuste u događaj izazovniji od uobičajenog. Ford je kao bazu za Focus Svetsku Test-vožnju odabrao Nacionalni institut za aero i svemirsku tehnologiju (INTA), u blizini Madrida...

AMSS: Rezultati ocenjivanja pešačkih prelaza za 2010. godinu

AMSS: Rezultati ocenjivanja pešačkih prelaza za 2010. godinu

Auto-moto savez Srbije je sredinom jula zajedno sa predstavnicima Italijanskog automobilskog kluba, ACI, uradio testiranje 15 pešačkih prelaza u Beogradu. Za razliku od prethodne godine, ovoga puta su najpre testirana tri najgore ocenjena prelaza u 2009. godini i još 12 drugih odabranih u skladu sa metodologijom i kriterijumima programa EuroTEST .

Porsche Cajun zvanično potvrđen!

Porsche Cajun zvanično potvrđen!

Kompanija Porsche je zvanično potvrdila da priprema novu modelsku seriju. U ponedeljak, 29. novembra, na sastanku šefova kompanije Porsche, odlučeno je da počne razvoj nove modelske serije u vidu SUV modela, i njegovog uvođenja u serijsku proizvodnju...

Novi Audi A6 - Zvanične fotografije i informacije

Novi Audi A6 - Zvanične fotografije i informacije

Nakon mnogobrojnih špijunskih fotografija i video snimaka, konačno imamo i zvanične fotografije i informacije o novoj generaciji modela Audi A6. Novi Audi A6 u salone stiže početkom sledeće godine, a cena na nemačkom tržištu iznosi 38.500 Eur, koliko je potrebno izdvojiti za varijantu sa prednjim pogonom i 2.0 TDI motorom...

Essen Motor Show 2010: hostese

Essen Motor Show 2010: hostese

Uz atraktivne automobile, najveći broj posetilaca sajmova automobila želi da vidi prelepe, zgodne i ukusno odevene hostese. Lepih i šarmantnih devojaka na štandovima Essen Motor Show-a 2010 nije nedostajalo...

Toyota i “Optimizam” u humanitanoj akciji

Toyota i “Optimizam” u humanitanoj akciji

Predstavnici Toyote i agencije “Optimizam”, organizatora manifestacije “Beogradski sajam slatkiša” i konkursa “Auto sladak k’o bombona”,  su u utorak 30/11 predali 250 kilograma bombona proizvođača “Pionir” Subotica, nagradu koju je u okviru ove manifestacije  osvojila Toyota,  štićenicima zavoda za vaspitanje dece i omladine...

Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje