Izabran je Automobil godine 2011 u Srbiji - Citroen C3/DS3

Ovo je godina Citroena i Vitro Group. Citroen po celoj Evropi svojim modelima C3 i DS3 osvaja nagrade jednu za drugom, a ni Srbija nije izuzetak. Otvaranje šampanjca nakon nove vesti o izboru za Automobil godine došla je u Vitro Group kao kruna jedne sjajne godine, gledajući uslove u kojima se odvija tržišna utakmica...
U opšte postovanom izboru Asocijacije Automobilskih Novinara Srbije adut Citroena C3, uparen sa njegovim sportskim bratom u premijum segment DS3, pobedio je svoje konkurente i tako postao AUTOMOBIL GODINE 2011 U SRBIJI.

Nakon nagrada koje dobijaju u mnogim zemljama u Evropi, posle neverovatne vesti (za one koji nisu seli u njega ili ga nisu vozili) da je Top Gear proglasio jednog Francuza - DS3 za Automobil godine i Najbolji mali automobil u Evropi, stigle su i nagrade u Srbiji. C3 je proglašen za Automobil godine u izboru čitalaca časopisa i posetilaca sajta Vrele Gume, zatim u izboru Žirija automobilskih novinara, kao i u zajedničkom izboru TV emisije ABS Show i sajta Autoblog.rs. Današnje, ujedno i najpostošvanije automobilsko priznanje u Srbiji, dolazi kao šlag na tortu neverovatno uspešne prve godine ovog izuzetnog vozila.

Sa dve “desetke”, od pet mogućih Citroen C3/DS3 osvojio je titulu ispred konkurenata poređanih iza u sledećem redosledu: Dacia Duster, Kia Sportage, Opel Meriva, BMV X3, Chevrolet Spark, Alfa Romeo Gulietta i Suzuki Swift. Žiri je radio u sastavu iskusnih znalaca: Aleksandar Andrić, Vladan Slavković, Dragan Milutinović, Zoran Samardžić i Zoran Plavšić.
Treba očekivati da će titula AUTOMOBIL GODINE 2011 U SRBIJI biti dodatni motiv za nastavak veoma povoljnih uslova prodaje, koje već neko vreme uspešno sprovodi Vitro Group. Podsetimo da je akcijska cena ovog, i muškarcima i ženama jednako zanimljivog auta, sa veoma dobrom opremom 9.980 evra.
VITRO GROUP Marketing