Rekordni prodajni rezultati grupacije Renault

Grupacija Renault je u 2010. godini postigla novi prodajni rekord. Isporučeno je ukupno 2,6 miliona vozila, odnosno 14 posto više nego u 2009. godini. Sva tri brenda Renault grupacije su povećala prodaju i tržišne udele (Renault +14 posto; Dacia +12 posto; Renault Samsung Motors +19 posto)...
U Evropi se Renault pomerio jedno mesto naviše, te postao drugi proizvođač putničkih vozila. U segmentu lakih privrednih vozila, Renault je zadržao vodeću poziciju sa tržišnim udelom od 15,9 posto.
Na globalnom tržištu putničkih i komercijalnih vozila, Renault Grupacija je ostvarila tržišni udeo od 3,7 posto, uz povećanje prodaje za 14 posto (2.625.000 vozila).
Time je oboren dosadašnji prodajni rekord iz 2005. godine, kada je prodato 2.535.000 vozila. Kada je u pitanju tržište putničkih vozila, Renaultov tržišni udeo iznosi 4,4 posto, a prodato je preko 2.293.000 vozila (povećanje od 12,8 posto).
Grupacija je na evropskom tržištu povećala tržišni udeo za 1,1 bod, uz ukupnu prodajnu brojku od 1.642.000 vozila. Izvan Evrope, Grupacija nastavlja sa rastom i prodala je 983.000 vozila. Prodaja izvan Evrope sada čini 37 posto ukupne prodaje, za razliku od udela od 34 posto iz 2009. godine.
Kada su u pitanju modeli, porodica Megane nastavlja sa povećanjem udela u C segmentu, dok je Master potvrdio liderstvo u segmentu lakih komercijalnih vozila. S druge strane, Dacijin model Duster beleži neverovatnu popularnost, baš kao i Samsung SM5, koji je od lansiranja početkom 2010, prodat u preko 67.000 primeraka.
Obzirom da se u 2011. godini očekuje rast globalnog automobilskog tržišta za preko 4 posto, Grupacija će nastaviti sa međunarodnom tržišnom ofanzivom. Očekuje se zadržavanje postojećih rezultata, a glavna preokupacija će biti lansiranje električnih vozila.
Renault Nissan Srbija