PicantoLeaks - Kijina marketinška kampanja

Zašto se Picantova crvena boja blješti tako misteriozno? Ko stoji iza karakterističog ‘lica’ Kijinog mališana? I šta se događa kada se Kia da u potragu za neobičnim crnim senkama?
Odgovori na ova i slična pitanja su od 2. februara na blogu“PicantoLeaks”
(www.picantoleaks.com), gde će navodno anonimni informator razotkrivati neverovatne tajne nove Kije.
Crveni Picanto navodno je nastao od bubamare; takođe će se pojaviti tvrdnje da je oblik prednjeg dela vozila nastao na osnovu 800 ljudskih lica koje su u tajnosti biometrijski skenirali; koja je veza između traženja idealne crne boje karoserije i erupcije islandskog vulkana Eyjafjallajökull. Kia Motors će, naravno, na Facebooku i Twitteru odmah demantovati te tvrdnje.
O kampanji je Benny Oeyen, podpredsednik odelenja za marketing i planiranje proizvoda Kia Motors Europe, rekao: “Ova neobična kampanja ironično prikazuje koncept curenja informacija kojima smo svedoci u zadnje vreme. Kia se predstavlja kao otvoren i mlad brand koji se ne boji kreativnih izazova koje donose savremene socialne mreže.”
Kampanju je pripremila nemačka agencija H2OMEDIA. Oglase će emitovati u 11 zapadnoevropskih država.
Kia Motors