AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Ford Fiesta – milion prodatih u Evropi

Nova Ford Fiesta – milion prodatih u Evropi

Prošlog meseca ukupna prodaja najnovije generacije Ford Fieste u Evropi dostigla je milion jedinica. Rekord je postignut 28 meseci od kako je popularni Fordov mali automobil – ujedno i najprodavanije vozilo ove marke – prikazan u prodajnim salonima Forda širom Evrope...

Već kada je prvo vozilo stiglo u izložbeno-prodajne salone, u oktobru 2008, nagrađivana Ford Fiesta je proglašena začetnikom nove ere u dizajnu, performansama i funkcionalnosti malih automobila. Hečbek /hatchback – kombi lumuzina/ karoserija, dostupna sa troja i petora vrata i širok izbor pogonskih grupa sa ekonomičnom potrošnjom goriva, omogućili su skokovit rast prodaje, čime je Fiesta početkom 2009. postala drugi najprodavaniji automobil u Evropi. Takvu poziciju je zadržala do danas.

"Želim da zahvalim našim kupcima širom Evrope što su doprineli da Ford Fiesta postigne tako veliki uspeh", kaže Stephen Odell, predsednik i glavni izvršni direktor Ford Evropa. "Njen inovativni dizajn, kombinovan sa najmodernijom tehnologijo, i dalje je veliki hit."

"Značajno je dostignuće da dođete do milion prodatih vozila, ali je važno, mnogo važnije da Fiesta kontinuirano privlači kupce i da stalno jača svoju poziciju širom Evrope."

U Evropi se Ford Fiesta proizvodi u Fordovim najmodernijim montažnim fabrikama u Kelnu, u Nemačkoj i Valensiji, u Španiji. Ona je najuspešniji mali automobil proizveden i prodavan u Evropi, sa ukupnom prodajom od 14 miliona jedinica od kada je predstavljena prva generacija istoimenog modela, 1976. godine.

U proteklih 35 godina Ford Fiesta je postala sinonim za ekonomičan, praktičan i pouzdan automobil. Danas ona i dalje privlači nove generacije vozača, a istraživanja pokazuju da je posebno aktartivna mlađim, bogatijim kupcima, koji biraju viši nivo unutrašnjeg uređenja sa više dodataka i opcija.

Ford Fiesta: činjenice

• Nova Fiesta RS World Rally Car je postigla impresivne rezultate na prošlonedeljnom Rally Sweden, na svom prvom takmičarskom pojavljivanju
• Ford Fiesta je stekla pet zvezdica za bezbednost u Kini, što je slično maksimalnim rezultatima u Evropi i Australiji/Novom Zelandu
• Više od 55 odsto Fiestine karoserijske strukture je napravljeno do ultra čvrstog čelika
• Ključna evropska tržišta za Ford Fiestu su Francuska, Nemačka, Velika Britanija, Italija, Španija, Belgija, Holandija i Turska
• Prošle godine Ford Fiesta je bila najprpodavaniji automobil u Grčkoj i Velikoj Britaniji
• Ford Fiesta se proizvodi u Fordovim fabrikama u Kelnu, Nemačka; Valensija, Španija; Nanking /Nanjing/, Kina; Raiong /Rayong/, Tajland and Cuautitlán, Meksiko, a prodaje na više od 100 tržišta u svetu.
• Fiesta ECOnetic verzija postiže ultar nisku potrošnju od 3,7 l/100 km (76.2 mpg*) i emisiju od 98 g/km ugljen dioksida (CO2)

* Napomena: Podaci o potrošnji goriva se zasnivaju na evropskoj direktivi European Fuel economy Directive EU 80/1268/EEC i različiti su od rezultata ciklusa ekonomične vožnje u drugim regionima sveta.

Ko kupuje Ford Fiestu?

• Oko 45 odsto svih kupca su oni koji su ranije posedlovali automobil Fordu konkurentskih marki
• Pol: muškarci 50%; žene 50%
• Ključne opcije / cenovni razredi: 42% verzije sa više opreme; 35%/65% dizel/benzinski motori; 25%/75% troja vrata/petora vrata

Grand Motors PR

Toyota Verso-S: Tehnička specifikacija

Toyota Verso-S: Tehnička specifikacija

Model Toyota Yaris Verso prodavao se od 2000. do 2004. godine, a posle toga se japanska kompanija povukla iz ovog segmenta. Naslednik model Ractis nije se prodavao van Japana, ali u Evropu se vraća njegova druga generacija, koja je predstavljena na Paris Motor Show. Na evropskom tržištu, nosiće naziv Toyota Verso-S...

BMW EfficientDynamics – novi modeli, novi motori, nove ideje

BMW EfficientDynamics – novi modeli, novi motori, nove ideje

Nikada ranije zadovoljstvo u vožnji i efikasnost nisu bili tako blisko i čvrsto isprepletani kao kod BMW 320d, EfficientDynamics Edition. Nakon uspešnog predstavljanja limuzine, novi BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition će biti predstavljen na Ženevskom salonu automobila 2011...

Pirelli World Rallying 2010 – 2011

Pirelli World Rallying 2010 – 2011

Najpoznatija knjiga iz oblasti svetskog reli sporta, Pirelli World Rallying - Martin Holmes 33 godine sa vama! Godišnjak za sve istinske ljubitelje i poznavaoce reli sporta, moguće je kupiti i u našoj zemlji...

Ženeva 2011: Porsche Panamera S Hybrid

Ženeva 2011: Porsche Panamera S Hybrid

Kombinacija šestocilindričnog benzinskog motora i elektromotora, poznata iz modela Cayenne S Hybrid, uvodi Panameru u "društvo" štedljivih luksuznih modela. Na sajmu automobila u Ženevi, kompanija Porsche će predstaviti model Panamera S Hybrid, koji prosečno troši samo 7,1 l/100 km...

Proizvodna verzija Opel Ampera modela: Svetska premijera u Ženevi

Proizvodna verzija Opel Ampera modela: Svetska premijera u Ženevi

Opel Ampera ima cilj da uspostavi sasvim novi segment na evropskom tržištu automobila. Ampera sa petoro vrata i četiri sedišta koja bi trebalo da uđe u proizvodnju kasnije u toku ove godine, dizajnirana je da obezbedi sve povlastice električnog vozila eliminišući brige tog segmenta...

Honda CR-V od 22.500 Eur: Sajamska ponuda pre sajma

Honda CR-V od 22.500 Eur: Sajamska ponuda pre sajma

Delta Automoto, generalni uvoznik Honda automobila za tržište Srbije, kreće sa akcijom u toku koje će SUV model Hondine game, CR-V, biti prodavan uz 5% sajamskog popusta. Sajam automobila počinje za nešto više od mesec dana, ali su u Hondi sajamske cene za model CR-V već aktuelne...

ABS Show najavljuje 145. emisiju

ABS Show najavljuje 145. emisiju

U okviru 145. epizode popularne emisije ABS Show, možete pogledati vesti iz auto kuća, aktuelne teme auto industrije, test SMARTA.. veliki broj informacija iz sveta automobila  i auto sporta, zanimljive goste, i izbor za miss net auto godine...

Hyundai – prvi brend po lojalnosti kupaca

Hyundai – prvi brend po lojalnosti kupaca

Hyundai je već dve godine za redom proglašen  za  brend broj 1 po lojalnosti kupaca prema istraživanju ‘’Brand Keys Customer Loyalty Engagement  Index’’. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god. i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija...

Toyota GR Yaris Rally1 2025
Slika nedelje